VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pamokų sąrašas
Paslėpti sąrašą

Apie modulį „Klientų užsakymų aprūpinimas”

Gauti pranešimus į Facebook apie naujų pamokų atsiradimą

Savo Facebook tinklalapyje pranešame apie naujai paruoštas pamokas. Galite pažymėti, kad jums patinka mūsų tinklalapis ir gausite pranešimus apie naujas pamokas į savo naujienų lentą.

Programa automatiškai apdoroja suderintus kliento užsakymus:

  1. Rezervuoja prekes pasirinktame pardavimo sandėlyje ir išskaičiuoja protingą rezervo galiojimo laikotarpį. Prekės rezervuojamuos ir tuo atveju, kai jų sandėlyje trūksta. Trūkstamų prekių rezervacija reikalinga tam, kad kai prekės bus gautos, vadybininkai negalėtų jų parduoti kitam užsakovui. Visiškai aprūpintas užsakymo pozicijas programa pažymi žalia spalva.
  2. Jeigu pasirinktame pardavimo sandėlyje trūksta prekių, programa bando pakeisti užsakymo prekes turimais sandėlyje analogais.
  3. Jei kiekio vis dar nepakanka, programa ieško laisvų užsakymo prekių ir jų analogų likučių centriniame sandėlyje ir kituose organizacijos sandėliuose, kur tai yra leistina. Jeigu „Contour Enterprise“ randa atitinkamas prekes, ji sukuria vidinio perkėlimo ir transportavimo (jeigu padalinys yra nutolęs) užsakymus visai logistikos grandinei. Pagal transportavimo užsakymus yra rezervuojamos prekės, siekiant užtikrinti, kad jos nebūtų panaudotos kitiems tikslams.
  4. Jeigu prekių užsakymui aprūpinti vis dar trūksta, programa sukuria gamybos užsakymus (gaminiams) arba pirkimo užsakymus tiekimo skyriui (perparduodamoms prekėms), nurodo terminus, nustato rezervus ir sukuria transportavimo užsakymų grandinę nuo gaminio cecho (arba pirkimo sandėlio) iki pageidaujamo pardavimo sandėlio.
  5. Pagal technologinę kortelę sugeneruojama operacijų maršrutinė kortelė, nustatomas resursų poreikis.
  6. Programa sugeneruoja gamybai reikalingų medžiagų žiniaraštį, rezervuoja medžiagas sandėlyje, o toms medžiagoms, kurių trūksta, sukuria pirkimo paraiškas. Suplanuojami vidiniai medžiagų perkėlimai į operacijų cechus, sukuriamos perkėlimo užduotys logistams.
  7. Medžiagų tiekimo laikas, vidinių perkėlimų terminai, gamybos operacijos yra apjungiamos į užsakymo vykdymo planą, apskaičiuojamos etapų datos, parenkami ir rezervuojami gamybiniai ištekliai (darbuotojai, brigados, įrengimai).
  8. Kai užsakymas yra visiškai aprūpintas, programa pakeičia jo statusą į „Paruoštas krauti“ ir išsiunčia elektroninį laišką pardavimo vadybininkui.
  9. Gamybos, pirkimų ir vidinių perkėlimų valdymo procesų automatizacijos principai yra išdėstyti kitų modulių aprašymuose.

    Visus užsakymo aprūpinimo veiksmus vartotojas gali atlikti rankiniu būdu. Galima naudoti paprastesnius užsakymų valdymo algoritmus. Pavyzdžiui, galima uždrausti programai automatiškai užsakinėti tam tikras arba visas prekes, nenaudoti vidinių transportavimo užsakymų, nerezervuoti prekių. Todėl modulis tinka ir nedidelių įmonių užsakymų aprūpinimo procesams valdyti.