VERSLO VALDYMO SISTEMA


stambioms ir vidutinėms įmonėms


Pagrindinis / Pamokos / Pirkimų valdymas / Apie modulį “Tiekimų planavimas ir valdymas”
Pamokų sąrašas
Paslėpti sąrašą

Apie modulį “Tiekimų planavimas ir valdymas”

Gauti pranešimus į Facebook apie naujų pamokų atsiradimą

Savo Facebook tinklalapyje pranešame apie naujai paruoštas pamokas. Galite pažymėti, kad jums patinka mūsų tinklalapis ir gausite pranešimus apie naujas pamokas į savo naujienų lentą.

„Contour Enterprise“ automatiškai suplanuoja atsargų pirkimo poreikį ir sukuria Pirkimo užduotis tiekimo skyriui. Dokumente yra nurodomos prekės ir jų kiekiai, už pirkimą atsakingas vadybininkas, užsakovas, rekomenduojami tiekėjai ir jų kainoraščio kainos, pageidaujama prekių gavimo data. Pirkimo užduotys automatiškai formuojamos remiantis:

  • Suderintais klientų užsakymais.
  • Suderintų gamybos užsakymų medžiagų poreikio žiniaraščiais.
  • Mažiausiais ir optimaliausiais sandėlio likučių kiekiais.

Pirkimų vadybininkas peržiūri suplanuotas pirkimų užduotis ir derina jas su tiekėjais. Suderinęs, nurodo pasirinktą tiekėją ir sutartas pristatymo datas. Suderintos pirkimo užduočių pozicijos yra sujungiamos pagal tiekėją ir užsakymo datą į konsoliduotus Užsakymus tiekėjams. Toliau Užsakymai tiekėjams yra valdomi naudojant „Užsakymų tiekėjams valdymo“ modulį.

Pirkimo užduotis tiekimo skyriui ir Užsakymus tiekėjams nebūtina generuoti, šiuos dokumentus galima įvesti ir papildyti rankiniu būdu.