VERSLO VALDYMO SISTEMA


stambioms ir vidutinėms įmonėms


Pagrindinis / Pamokos / Sandėlių valdymas / Apie modulį “Sandėlių apskaita ir valdymas”
Pamokų sąrašas
Paslėpti sąrašą

Apie modulį “Sandėlių apskaita ir valdymas”

Gauti pranešimus į Facebook apie naujų pamokų atsiradimą

Savo Facebook tinklalapyje pranešame apie naujai paruoštas pamokas. Galite pažymėti, kad jums patinka mūsų tinklalapis ir gausite pranešimus apie naujas pamokas į savo naujienų lentą.

Sandėlių apskaitos modulis leidžia kontroliuoti sandėlių likutį ir atsargų judėjimo srautą.

Pagrindiniai modulio dokumentai – sandėlio pajamų ir išlaidų orderiai. Orderius gali formuoti sandėlininkai, priskiriant orderius prie faktūrų, grąžinimo aktų, pajamavimo, nurašymo, gamybos ir kitų pirminių dokumentų atsargos gavimo ar išdavimo metu, arba orderiai gali būti formuojami programos automatiškai registruojant ir redaguojant minėtus pirminius dokumentus.

Modulis leidžia apskaityti sandėlio likutį pagal bet kokias papildomas saugomos atsargos charakteristikas: partiją, galiojimo datą, tiekėją, užsakovą ir kitas. Palaiko atsargų judėjimo tarp sandėlių ir sandėlio viduje operacijas.

Programoje „Contour Enterprise“ yra daugiau nei dešimt ataskaitų, leidžiančių valdyti sandėlio likutį ir lengvai atsekti atsargos judėjimą iki pirminės operacijos. Inventorizacijos funkcijos automatiškai formuoja atsargų pajamavimo aktus pertekliui užpajamuoti ir nurašymo aktus trūkumui nurašyti.

Paskutinės forumo žinutės

Aptarti forume