VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

Ar užduočių valdymo sistema gali keisti įmonės dinamiką?

Nesvarbu apie kokios rinkos įmonę eitų kalba, faktas, jog kiekvienos bendrovės viduje viskas yra organizuojama pagal tam tikrą vidinę tvarką.

Norint, jog įmonė dirbtų kiek įmanoma efektyviau ir sėkmingai siektų užsibrėžtų tikslų, kiekvienas jos narys turi kuo puikiausiai išmanyti savo rolę, kitaip tariant, sau paskirtas užduotis.

Tiesa, pats užduočių paskirtymo įmonėje procesas ne visada būna toks sklandus koks turėtų būti iš tiesų. Kuomet įmonė nėra didelė, viskas būna kur paprasčiau, tačiau jos mąstams pradedant augti ir didėjant jūsų bendrovėje dirbančio personalo skaičiui, užtikrinti, jog jie visi žino ką daryti nėra taip paprasta.

Laimei, tam yra sprendimas.

ERP sistema ir joje esantis užduočių valdymo modulis – kuo puikiausi pagalbininkai bet kokioje nišoje dirbančiai įmonei. Šiame straipsnyje pakalbėsime plačiau apie šią sistemą ir jos galimą naudą įmonei.

Visų pirma, kas yra ERP sistema apskritai ir jos užduočių valdymo modulis?

Paprastai tariant, ERP sistema – tai tam tikra programinė įranga, kurios pagalba įmonės vadovai ir personalas gali nesudėtingai palengvinti kasdienius atliekamus darbus. Ar tai būtų sandėlio prekių likučių priežiūra, apskaitos vedimas ar logistikos situacijos apžvalga – ši verslo valdymo sistema gali kaip reikiant padėti kiekvienai bendrovei.

Vienas iš tokių aspektų, savaime suprantama, bus ir jos užduočių paskirstymo modulis. Jo pagalba, įmonės vadovai nesunkiai galės paskirtyti savo kolektyvui pagrindines užduotis, rengti planus, stebėti jų vykdymą realiu laiku ir t.t.

Įmonėje kurioje laikas – pinigai, atlikti užduotis preciziškai ir laiku yra ko gero pats svarbiausias prioritetas, todėl tokia sistema gali kaip reikiant pasitarnauti siekiant išvengti vėlavimų ir kitokių bendrovėje galimų nesklandumų.

Verta žinoti, jog užduočių vykdymą jūs galėsite stebėti nuo pat projekto pradžios iki pabaigos, taigi tiksliai žinosite koks asmuo įmonėje buvo atsakingas už darbų vykdymą, kiek laiko buvo išleista siekiant tikslo ir pan.

Kokia nauda pasižymi užduočių valdymo modulis įmonėje?

Kaip minėjome prieš tai, užduočių paskirstymo modulis leidžia bendrovės personalui pasirūpinti užduočių paskirtymu ir vykdymu nuo pat projekto pradžios iki darbų užbaigimo. Šio modulio naudą būtų galima apibrėžti taip:

  • Galimybė paskirstyti užduotis konkrečiam darbuotojui
  • Užduočių redagavimas ir valdymas realiu laiku
  • Užduočių progreso matymas realiu laiku
  • Dokumentų, failų prie užduoties prisegimas
  • Būsenos prie užduoties atnaujinimas realiu laiku

Ir t.t.

Ar įmanomas individualus sprendimas mano įmonei?

Tikrai taip. Countourenterprise.lt komanda įmonėms siūlo tiek standartizuotos verslo valdymo sistemos sprendimus, tiek ir individualius parinktus pagal kiekvienos įmonės poreikius.

Jei jums reikia užduočių valdymo sprendimo ar bet kokio kito ERP suteikiamo funkcionalumo, kreipkitės į mūsų kolektyvą ir mes rasime geriausią sprendimą.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai aptarėme užduočių valdymo sistemą ir taip kaip ji gali iš esmės pakeisti kasdienę įmonės veiklą. Sparčiai augant bendrovės mąstams, protingi jos veiklos sprendimai yra žūtbūtiniai, o ERP sistema gali tapti būtent tokiu.