VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

B2B kas tai?

 

Pradedant nuosavą verslą nuo nulio, ypač jeigu nesame to darę nė karto, gali pasirodyti itin sudėtinga. Juk atrodo reikia apgalvoti tiek daug niuansų iki pat smulkmės, o vėliau atsakingai rūpintis skirtingomis jo sekcijomis.

 

Kažkada teks susidurti ir su tokiu dalyku kaip B2B pardavimai. Jeigu nieko panašaus nesate girdėję, tikriausiai galvojate – kas tai yra ir ar tai gali būti naudinga?

 

Šiame straipsnyje aptarsime B2B pagrindus ir tai kokius privalumus tai gali atnešti verslui.

Ką laikome B2B?

B2B tai trumpinys anglų reiškiantis business to business (liet. Verslas – verslui). Šiam segmentui yra priskiriamos praktiškai visos įmonės kurių paslaugų ar prekių teikimas yra susijęs su tuo darymu kitiems verslams.

 

Kaip pavyzdį būtų galima priskirti svetainių kūrimą, buhalterinę apskaitą, finansų patarėjus ir taip toliau.

 

Tokie pardavimai padeda kaip reikiant pagerinti verslo našumą, kadangi įmonė gali labai paprastai gauti tai, ko jai iš tikrųjų reikia.

 

Verta paminėti ir skirtingus B2B pardavimų tipus:

  • Internetiniai – toks bendravimas tarp verslų, žinoma, vyksta virtualioje erdvėje. Jeigu verslui prireikia pagalbos ar paslaugų tam tikroje srityje, tuomet jis kreipiasi į įmonę galinčią patenkinti tuos lūkesčius. Įmanomas ir atvirkštinis variantas, tai yra, kuomet tam tikras paslaugas siūlanti įmonė pati kreipiasi siūlydama savo paslaugas ir galimybę išspręsti kilusias problemas.
  • Aktyvieji – aktyviais pardavimais yra laikomas bendravimas tarp verslų vadinamaisiais tradiciniais būdais – susitinkant įmonės atstovams, dalyvaujant verslo parodose ar tiesiog susiskambinant telefonu.

 

Nors ignoruoti technologijų įtakos nėra įmanoma, lig šiol tradiciniai metodai formuoti B2B santykius yra laikomi vienu iš efektyviausių būdų didinti savo pardavimus ir plėsti klientų ratą. Tas pats galioja ir organizuojant skambučius. 

 

Tai vėlgi iš pirmo žvilgsnio yra pakankamai senas metodas, tačiau lig šiol yra vienas iš efektyviausių palaikant komunikaciją ir formuojant naujus verslo santykius.

 

Skambučio metu jūs turėsite galimybę gyvai papasakoti apie siūlomus produktus ar paslaugas ir kartu užmegzti geresnį tarpusavio ryšį. Taigi, B2B yra neabejotinai gera priemonė galinti atnešti praktiškai kiekvienam verslui ir padėti jį plėsti.

Kaip B2B gali padėti technologijos?

Tam, kad B2B padaryti dar labiau efektyvesniu, nuolatos yra kuriamos įvairios technologijos, tarp kurių, žinoma, vertėtų, paminėti Verslo Valdymo Sistemą Contourprice

 

Ši įmantri programinė įranga gali patobulinti įvairius verslo aspektus, tarp kurių ir visuotinės komunikacijos aspektą tarp skirtingų verslų. 

 

Mes, contourenterprise.lt komanda savo klientams siūlome būtent tai. Jei norite pagerinti tarpusavio komunikaciją, rinktis Verslo Valdymo Sistemą tikrai apsimoka, todėl susisiekite su mumis dėl šios paslaugos plačiau.

 

Pabaigai

 

Straipsnyje trumpai aptarėme tai, kas yra B2B. Toks tarpusavio bendravimas tarp verslų ir paslaugų teikimas vienas kitam tikrai nėra naujas dalykas, tačiau galima sakyti, jog iškilo pastaraisiais metais.

 

Jei norite implementuoti šią metodiką, dabar tai daryti yra pats tinkamiausias metas.