VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

Finansų valdymas ir buhalterinė apskaita

Finansai ir buhalterija – ko gero pačios svarbiausios kiekvienos įmonės dalys. Vis dėl to, augant verslo mąstams būtinybė tinkamai vertinti skirtingus įmonės rodiklius, ne tik juos stebint, tačiau numatyti ateities perspektyvas yra kaip niekad didelė.

Nesvarbu ar savo įmonės kolektyve jau turite buhalterį ar šiai rolei atlikti samdotės tam tikrą, faktas, jog visus su tuo susijusius darbus būtų galima atlikti kur kas paprasčiau ir optimaliau jeigu įmonėje būtų integruota tam tikras automatizuotas sprendimas.

Verslo valdymo sistema gali būti būtent tas dalykas kuri kaip reikiant pavers visą jūsų verslinę veiklą kur kas labiau optimizuota ir paprastesnę valdyti.

Šiame straipsnyje – plačiau apie contourenterprise.lt siūlomus verslo valdymo sistemos sprendimus orientuotus būtent į įmonės finansus ir buhalteriją leisiančius plačiai ir aiškiai stebėti finansų srautus ir svarbiausius apskaitos aspektus.

Kaip toks sprendimas gali padėti tvarkant įmonės finansinius reikalus?

Kaip minėta, buhalterija ir finansai – kertinė kiekvienos įmonės dalis. Jei jūsų verslas dar yra jaunas ir neturi didelių veiklos mąstų, galbūt manote, jog apsieisti su tokia situacija kokia yra dabar.

Vis dėl to, kiekvieno vadovo tikslas yra sėkmingai plėstis, kas vienareikšmiškai darys jūsų bendrovės apskaitą kur kas sudėtingesnė nei tai buvo anskčiau.

Kad galėtumėte patogiai stebėti visus įmonės piniginius srautus ir galėtumėte supaprastinti savo buhalterių darbą, nėra nieko geriau nei automatizuotas finansų valdymo ir buhalterinės apskaitos modulis.

Mūsų sprendimas leis:

  • Laiku parengti išsamias apskaitos ataskaitas
  • Stebėti visus įmonės piniginius srautus itin tiksliai
  • Tiksliai matyti įmonės finansinę situaciją ir priimti atitinkamus sprendimus
  • Iliustruos turimą mokestinę naštą ir galimus efektyvesnio biudžeto panaudojimo sprendimus.

ir kt.

Ką dar galime pasiūlyti jūsų verslo įmonei?

Contourenterprise.lt siūlomi sprendimai verslo įmonėms iš esmės yra kuriami apimti visas pagrindines įmonės dalis. Ar tai būtų patogesnis bendravimas su klientais, sandėlio ar tiekimo grandinės valdymo sprendimai, patogesnis darbų skirstymas darbuotojams, ar jau minėti finansų valdymo moduliai.

Ko gero kiekvienas esame susidūrę su situacija kai mes arba mūsų darbuotojai turi skirti nemažai laiko užduotims kurios nėra tokios reikšmingos darbo aplinkoje. Čia kalba eina apie kliento duomenų susiradimą, atliekamų užduočių sekimą, skaičiavimus ir pan.

Tinkamai automatizuotas skirtingų šių užduočių atlikimas taupo tiek jūsų, tiek jūsų darbuotojų laiką ir leidžia skirti visą dėmesį pagrindiniams su įmone susijiems darbams. Jei kalbame apie finansus, nėra nieko patogiau už galimybę tinkamai susisteminti finansinius bendrovės rodiklius vienoje vietoje, atlikti išsamų vertinimą ir priimti tinkamus ateities sprendimus įmonei.

Mūsų komanda yra pasiruošusi padėti jums integruoti visus svarbiausius ir aktualiausius modulius jūsų kasdienei darbo aplinkai. Užteks vargti ties tomis užduotimis kurias jums gali išspręsti sistema – rinkitės optimalumą.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai aptarėme tai kas yra finansų valdymo ir buhalterinis apskaitos modulis. Galima sakyti, tai yra viena iš svarbiausių verslo valdymo sistemos dalių kuri padeda tikslingai numatyti finansų tėkmę ir leidžia tinkamai tai valdyti.