Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Internetinės parduotuvės – vis labiau Lietuvoje populiarėjantis fenomenas. Nors vakaruose internetinė prekyba yra kur kas senesnis dalykas, tik pastaruoju metu ir mūsų tautiečiai pradėjo vis daugiau dalykų pirkti internetu. Dėl šios priežasties daugelis verslininkų pradėjo rimtai mąstyti apie galimus pokyčius savo verslo modeliuose.
Vieniems jos atrodo kaip puikus fizinės savo parduotuvės papildymas, kiti apskritai galvoja mėginti savo laimę steigiant rimtą konkurentą jau ir taip rinkoje esantiems žaidėjams. Šiame straipsnyje – apie pagrindinius aspektus steigiant elektroninę parduotuvę.
Skaitykite: Kas yra E komercija →
Čia reikia apgalvoti daug aspektų, kuriuos toks dalykas kaip verslo valdymo sistema tikrai padės lengviau kontroliuoti, tačiau svarbu paminėti ir kitas kertines ypatybes. Juos visus žemiau ir aptarsime.
Tai žinoma yra aktualus klausimas steigiant bet kokios formos verslą, vis dėl to, ypatingą dėmesį reikėtų atkreipti čia kuomet norime formuoti verslą internete.
Visų pirmą reikėtų konkrečiai pagalvoti apie savo verslo modelį ir tai, ką jūs siūlysite savo pirkėjams. Atminkite, konkurencija paprastai būna milžiniška, todėl prieš lendant į rinką kurioje daug žaidėjų privalote turėti aiškų planą kurio pagalba jūs išsiskirsite iš kitų.
Juk čia tikrai reikės daug laiko ir piniginių investicijų, todėl jeigu tai bus atliekama nepakankamai gerai apgalvotai gali ne tik, kad neįstvirtinti, tačiau patirti begalę nuostolių. Žinoma, gali būti ir tai, jog jūsų prekės žmonės apskritai neperka internetu. Taigi, labai svarbu atlikti gerą savo rinkos tyrimą.
Jei turite planų konkuruoti rinkoje turinčioje nemažai įsitvirtinusių įmonių, tikėtina, jog šie rinkos senbūviai jau seniai naudoja pagrindines rinkodaros priemones skatinti žmones pirkti ar kitaip garsina savo vardą.
Viena iš populiariausių savo įmonės reklamavimo būdų yra “Google Ads” reklamos leidžiančios itin greitai ir patogiai pateikti įvairaus pobūdžio reklamines kampanijas orientuotas į tam tikrų dalykų pardavimą. Kitas, kiek lėtesnis reklamos būdas gali būti SEO paslaugos.
Šių darbų tikslas – tobulinti svetainę ir padėti jai išauginti savo reitingus ir autoritetą, tačiau tokie darbai reikalauja kur kas daugiau įdirbio ir pastangų. Ką norime pasakyti apie reklamas yra tai, jog būdami nauja įmone, jums reikėtų siekti kažkaip išsiskirti savo reklamomis. Ar tai būtų unikalus aspektas kuo nesiūlo kiti, ar galbūt apskritai tam tikras reklaminis kanalas kurioje nenaudoja jūsų pagrindiniai konkurentai.
Paimkime kaip pavyzdį, internetinę prekybą butininėmis prekės. Seni rinkos žaidėjai tokie kaip topocentras.lt, elektromarkt.lt ar pigu.lt šiuo atveju bus jūsų pagrindiniai konkurentai, tai yra, itin stambios įmonės kurios jau turi susikūrę nuo seno konkrečią klientų bazę.
Jie turi ir didesnį biudžetą nei jūsų ir ko gero gali pasiūlyti žymiai daugiau prekių nei jūs. Tai reiškia, jog tokioje nišoje konkuruoti gali ir visiškai neapsimokėti arba gali prireikti visiškai unikalaus aspekto norint išsiskirti iš jų.
Tarkime, jeigu galite pasiūlyti pigesnes kainas – tai jau yra puiki pradžia. Galbūt jūs galite užtikrinti geresnį ar patogesnį pristatymą nei kiti? Visa esmė – geras pagrindinių konkurentų išstudijavimas ir rinkos kurioje planuojate konkuruoti susipažinimas. Tik tokiu būdu jūs užtikrinsite verslo sėkmę.
Pabaigai
Šiame straipsnyje trumpai aptarėme tai, kas svarbiausia norint steigti internetinę parduotuvę. Galima sakyti, jog čia reikia dėti ne mažiau pastangų nei steigiant fizinį variantą, o svarbiausi aspektai yra konkurentų studijavimas, reklamos galimybių žinojimas ir konkretus planas išsiskirti iš kitų rinkos žaidėjų.