VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

Kas yra CRM sistema?

Modernios technologijos transformavo verslo pasaulį iš esmės. Viskas vyksta kur kas greičiau nei anksčiau įskaitant pirkimus, užsakymus, bei apskritai pasikeitė ir patys vartotojų poreikius.

Poreikis tinkamai valdyti savo verslą – kaip niekad didelis, todėl verslininkai vis labiau ieško tokių sprendimų, tokių kaip pavyzdžiui verslo valdymo sistema.

Viena iš tokių yra CRM sistema kurios tikslas padėti verslams su efektyvinti savo bendravimą su klientais. Šiame straipsnyje – apie CRM sistemą ir jos ypatybes.

Visų pirma, ką laikome CRM sistema?

CRM (Customer Relations Management) arba lietuviškai – klientų valdymo sistema – yra laikoma speciali programinė įranga kurios tikslas – padėti optimizuoti skirtingus komunikacijos aspektus tarp verslo ir visų jo klientų.

Pagal tradicinį veikimo principą CRM sistema rūpinasi visų skambučių tarp verslo ir kliento registravimu, tinkama elektroninių laiškų registracija ir netgi tam tikrų užduočių registravimu. Pastarasis aspektas yra itin naudingas jeigu dirba su nemažu kiekiu klientu ir nenorite praleisti būtinybės atlikti tam tikras užduotis klientams.

Kaip CRM veikia praktikoje?

Tam, kad iliustruoti CRM veikimą realiomis sąlygomis – paimkime tinkamą pavyzdį. Jei kažkada skambinote į klientų aptarnavimo centrą, ko gero puikiai žinote, kaip ilgai užtunka visas procesas.

Nuo pirmo skambučio surinkus numerį, iki kol galiausiai antras ar trečias įmonės specialistas galiausiai išklauso ir tinkamai padeda jūsų problemai ir randa jai tinkamą sprendimą.

Tačiau toks procesas vargina tiek klientus, tiek įmonės darbuotojus. Turint tinkamą CRM sistemą integruotą savo įmonėje suaktyvinsite darbą įvariais aspektais. Užuot prašius kliento kiekvieną kartą diktuoti savo asmeninis duomenis, bus sutaupoma itin daug laiko, kadangi sistemos pagalba bus galima greičiau pereiti prie kliento problemos sprendimo.

Tik pagalvokite su kiek klientų dirbate vienu metu. Juk kur kas patogiau būtų viską sekti savo elektroninėje sistemoje nei rankiniu būdu vesti ir ieškoti duomenų, tiesa?

Kitos CRM ypatybės

Aptartame pavyzdyje pateikėme tik vieną iš CRM panaudojimo galymybių – padėti verslui optimizuoti kiekvieno iš kleinto duomenis savo duomenų bazėje.

Tačiau tokią sistemą galima panaudoti ir kur kas daugiau atvejų. Norite CRM naudoti kaip priminimų sistemą informuojančią apie darbų atlikimą, būtinybę parašyti laišką klientui ar tiesiog jam paskambinti? CRM galite laisvai naudoti ir tam.

Siekiate greitai išsiųsti pasiūlymą savo klientui? Tai vėlgi bus labai paprasta padaryti CRM sistemos pagalba. Jos dėka galėsite ne tik greitai atsekti savo bendravimo istoriją, tačiau atsižvelgti į jų pateiktas problemas ar užklausas, net jeigu su juo bendravote ne jūs o jūsų kolega.

Iš esmės ši sistema – tarsi gigantiška platforma padėsianti lengviau tvarkyti duomenis, atsekinėti tarpusavio su klientais bendravimą ir gerinti įmonės personalo našumą. Taigi, jeigu ieškote būdo patobulinti savo įmonę ir optimizuoti tam tikrus verslo aspektus, geresnio sprendimo už CRM tikrai nėra. Jeigu jums reikia tokio sprendimo savo įmonei – kreipkitės į mus.