VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis / Pamokos / Nuo ko pradėti? / Kaip įvesti savo įmonės rekvizitus?
Pamokų sąrašas
Paslėpti sąrašą

Kaip įvesti savo įmonės rekvizitus?

Gauti pranešimus į Facebook apie naujų pamokų atsiradimą

Savo Facebook tinklalapyje pranešame apie naujai paruoštas pamokas. Galite pažymėti, kad jums patinka mūsų tinklalapis ir gausite pranešimus apie naujas pamokas į savo naujienų lentą.

Šiame skyriuje aprašoma kaip įvesti savo įmonės rekvizitus: įmonės pavadinimą, adresą, telefono numerį ir kitus. Vėliau šie rekvizitai yra atvaizduojami dokumentų spausdinimo formose. Įmonės rekvizitai yra įrašomi prie pagrindinio įmonės padalinio. Norėdami įvesti savo įmonės rekvizitus spauskite

Atsidaro įmonės organizacinės struktūros aprašymas, kuriame matote įmonės padalinius. Įmonės rekvizitai įvedami prie pagrindinio padalinio. “Pagrindinis padalinys” yra nurodomas programos Administratoriaus aplikacijoje Apskaitos knygos aprašymo lange. Darbo pradžioje padalinių žinyne bus tik vienas įrašas, kuris ir yra “Pagrindinis padalinys”.

Pažymėkite pagrindinį padalinį ir spauskite mygtuką Pakeisti įrašą.

Atsidaro forma, kurioje įrašomi įmonės rekvizitai: pavadinimas, įmonės kodas ir PVM mokėtojo kodas.

Norėdami įrašyti adresą, spauskite mygtuką Priklausomi objektai -> Padalinio adresai.

Atsidaro adresų sąrašas. Galite įrašyti kelis adresus, pavyzdžiui: juridinį adresą, filialo adresą, registracijos adresą. Svarbu įrašyti juridinį įmonės adresą, kadangi jis yra spausdinamas daugumoje dokumentų formų.

Norėdami įrašyti informaciją apie įmonės registracijos numerį, spauskite skirtuką Papildomai ir užpildykite lauko Registravimo numeris reikšmę.

Banko sąskaitos yra įrašomos skiltyje Priklausomi objektai -> Padalinio banko sąskaitos.

Atsidariusioje lentelėje įrašykite sąskaitos numerį, banko pavadinimą, pasirinkite sąskaitos valiutą bei varnele pažymėkite tą sąskaitą, kuri bus pagrindinė. Įmonė gali turėti kelias banko sąskaitas. Sąskaita su požymiu Pagrindinė bus įrašyta į kuriamą dokumentą pagal nutylėjimą. Reikalui esant, vartotojas galės pakeisti sąskaitą kita. Jeigu banko sąskaitoje operuojate skirtinga valiuta, reikia sukurti atskirą sąskaitą kiekvienai valiutai.

Buhalterinėje apskaitoje kiekvienos banko sąskaitos likutis yra apskaitomas atskiroje buhalterinėje sąskaitoje. Aprašant banko sąskaitą, ją reikia susieti su buhalterine sąskaita. Norėdami susieti banko sąskaitą su buhalterine sąskaita, spauskite mygtuką Redaguoti.

Atsidariusioje formoje spauskite mygtuką Priklausomi objektai -> Padalinio banko sąskaitos ryšys su Sąskaita.

Atsidaro Padalinio banko sąskaitos ryšys su sąskaita forma, kurioje pasirinkite sąskaitų planą, bei banko sąskaitą.

Pasirinkite banko sąskaitą ir paspauskite klavišą “Enter”.

Tokiu būdu įvyko padalinio banko sąskaitos ryšys su sąskaita.

Buhalterinių sąskaitų plano sąskaitą reikia nurodyti papildomai.

Taip pat įrašykite telefono numerius.

Atsidariusioje lentelėje įrašykite telefono ir fakso numerį. Galite įrašyti kelis telefono numerius. Pagrindinį telefono numerį pažymėkite varnele Pagrindinis ir pasirinkite Telefono tipą su kodu “TEL”.

Paspauskite funkciją Komunikacija ir atsidariusioje lentelėje įrašykite elektroninio pašto adresus, bei kitų komunikacijos priemonių rekvizitus.

Pagrindinį elektroninio pašto adresą pažymėkite varnele Pagrindinis ir pasirinkite Komunikacijos tipą su kodu “Email1”.

Įvesti įmonės rekvizitai spausdinami įvairių dokumentų formose. Pavyzdžiui, įvesti įmonės duomenys rodomi PVM sąskaitoje faktūroje.