Kaip padidinti pardavimus internete ir parduoti daugiau?

VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

6 būdai padidinti pardavimus internete ir parduoti daugiau

Kaip padidinti pardavimus

Internetinis verslas – vis dažnesnis pasirinkimas pradedančiųjų verslininkų tarpe. Tiesa, norint užauginti išties sėkmingą ir pardavimus generuojančią parduotuvę, neužtenka turėti vien gerą produktą ar patraukliai atrodančią internetinę svetainę. Norint sudominti pirkėjus tuo ką siūlote, reikės daug ir uolaus darbo išnaudojant visus įmanomus verslo auginimo ir reklamos metodus.

Juk būna taip, jog net ir viską teisingai atliekantys verslininkai nesulaukia tokių rezultatų kokių tikisi net ir po tam tikro laiko.

Šiame straipsnyje pateiksime keletą lengvų patarimų-metodikų kurių galbūt dar nesate pritaikę savo internetiniame versle pardavimams auginti.

Skirkite daugiau dėmesio savo klientų aptarnavimui

Puikus aptarnavimas vienkartinį jūsų parduotuvės pirkėją gali paversti lojaliu klientu kuris tikrai sugrįš ne vieną kartą ir išskirs jus iš kitų panašių pardavėjų minios internete.

Keletas būdų kaip galėtumėte žmonėms palikti didesnį teigiamą įspūdį perkant pas jus:

  • Atsidėkojimas pirkėjui pridėjus atviruką ar raštelį kartu su užsakymu
  • Šalia užsakymo pridėta nedidelė dovanėlė atsidėkojanti už pirkimą
  • Operatyvus bendravimas atsakant į klientų užklausas elektroniniu paštu, per gyvo bendravimo ar socialinių tinklų platformas
  • Supaprastinta prekių grąžinimo tvarka jei pirkinys neatitiko žmogaus lūkesčių.
  • Paskatinimas jį sugrįžti suteikus nuolaidos kodą už paliktą atsiliepimą ar prekės įvertinimą.

Patraukli pristatymo kaina ir pristatymo būdai

Ne visi pardavėjai apie tai susimąsto, tačiau didelės įtakos pirkėjo sprendimui nusipirkti prekę turės ir parduotuvės siūlomi pristatymo būdai bei prekės pristatymo kaina.

Priklausomai nuo žmogaus prioritetų, pardavėjas siūlantis prekę įsigyti greičiau arba pigiau visuomet bus patrauklesnis.

Keletas būdų į ką reikėtų atkreipti dėmesį šiuo atveju būtų:

  1. Kuo didesniam prekių skaičiui taikykite nemokamą pristatymą –  jei galite sau leisti, apskritai visoms savo parduodamoms prekėms siūlykite nemokamą pristatymą. Pirkėjui žinant, jog jis kainą moka tik už prekę, o ne jos siuntimą, jūsų pasiūlymas atrodys geriau nei kitų parduotuvių.
  2. Nustatykite nemokamo siuntimo lubas – jei nemokamo siuntimo visoms prekėms tiesiogiai pasiūlyti negalite, nustatykite minimalią užsakymo sumą nuo kada galėtumėte taikyti nemokamą pristatymą. Taip pirkėjas bus paskatintas įsidėti dar vieną prekę į krepšelį, nes pirkti vienos prekės paprasčiausiai neapsimokės.
  3. Suteikite galimybę nemokamai grąžinti prekę – pirkėjas bus žymiai labiau linkęs prekę įsigyti, žinodamas, jog jūs apmokėsite prekės grąžinimo išlaidas jeigu pirkinys neatitiks lūkesčių.
  4. Pasiūlykite bent kelis prekės pristatymo būdus – pirkėjų patogumui pasiūlykite bent keletą pristatymo būdų jų prekėms ar tai būtų paštomatu, kurjeriu ar „Express“ siuntimą tiems kas nori prekes gauti kaip įmanoma greičiau.

Specialūs pasiūlymai jūsų pagrindinei klientų bazei

Kiekviena elektroninė parduotuvė, nepriklausomai nuo rinkos ar parduodamų prekių, yra atlikusi išsamią savo klientų analizę ir puikiai žino savo vertingiausio pirkėjo profilį – jo amžių, lytį, profesiją, šeimyninę padėtį ir kitus svarbius faktorius.

Itin paprastas būdas paskatinti didesnius pardavimus būtų rengti specialius pasiūlymus ir nuolaidas būtent šiems pirkėjams. Kadangi ši klientų bazė ir taip domisi jūsų prekėmis, orientavimasis į ją gali atnešti tikrai nemažai teigiamų rezultatų.

Išbandykite kryžminių pardavimų taktiką

Kryžminiai pardavimai – dar vienas būdas labai paprastai paskatinti žmones nusipirkti daugiau, vis labiau populiarėjantis įvairiose elektroninėse parduotuvėse. Nepaisant įdomaus pavadinimo, iš esmės principas čia yra labai paprastas – pasiūlyti pirkėjams įsigyti panašią į jį dominančią prekę tam tikruose apsipirkimo žingsniuose – įsidedant pirkinį į krepšelį, pereinant prie atsiskaitymo ir t.t.

Ko gero ir patys esate matę tokias žinutes lietuviškose ar užsienio elektroninėse parduotuvėse kaip:

  • “Klientai taip pat pirko…”
  • “Jums taip pat gali patikti…”
  • “Prieš šios prekės puikia tinka..”

Ir t.t.

Tokiu labai paprastu būdu, klientas yra paskatinamas padidinti savo krepšelio vertę.

Nuomonės formuotojų nauda šiuolaikiniam verslui

Nuomonės formuotojai (angl. influencers) – tai tam tikri socialiniuose tinkluose veikiantys asmenys turintys aktyvią sekėjų ar žiūrovų bazę. Kadangi žmones domina šių asmenų kuriamas turinys, nuomonės kuriomis jie dalijasi, tokia terpė taip pat gali būti ir puiki reklamos galimybė elektroniniam verslui.

Viskas ką reikia padaryti – susirasti žmogų kurio veikla yra susijusi su jūsų parduodamomis prekėmis ir pasiūlyti jam pareklamuoti jūsų elektroninę parduotuvę. Šiems sutikus, sulauksite ne tik daugiau matomumo ir jums aktualios auditorijos, tačiau taip pat gausite ir vertingą nuorodą atvedančią į jūsų svetainę, kuri teigiamai įtakos jūsų SEO.

Išnaudokite svetainės SEO galimybes

Trumpai tariant, SEO – tai svetainės optimizavimas paieškos varikliams, siekiant, jog ji būtų matoma kuo aukštesnėse pozicijose. Pagrindiniai faktoriai nuo kurių priklausys svetainės pozicijos jei kalba eina apie elektroninę parduotuvę – tai joje kuriamas kokybiškas, vartotojams naudingas turinys ir tinkamas produktų optimizavimas pagal pagrindinius raktažodžius.

Žinoma, reguliariai rašyti straipsnius į svetainės blog’ą, ar tarkime, kurti vaizdo įrašus „YouTube“ platformoje atima tikrai nemažai laiko, todėl jei negalite rasti laiko užsiimti naudingo turinio kūrimu ir neplanuojate samdyti SEO specialistų, pasirūpinkite bent jau pasyviu svetainės optimizavimu kuris padėtų svetainei pasiekti aukštesnes paieškos sistemos pozicijas.

Pasirūpinkite, jog visos svetainės prekių kategorijos ir pačios prekės yra tinkamai optimizuotos pagal svarbiausius raktažodžius, jų meta informacija yra tvarkinga ir suprantama paieškos varikliui, turinyje nėra dublikatų. Taip pat paskatinkite savo pirkėjus palikti teigiamus atsiliepimus ar įvertinimus, kas irgi prisideda prie teigiamų SEO rezultatų.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme keletą paprastų metodų kurie gali padidinti pardavimus internete. Internetinis verslas – patrauklus vis daugiau žmonių, tačiau norint tikėtis sėkmės – svarbu išnaudoti visas galimybes tam verslui internete auginti.

Tikime, jog šie būdai padės jūsų elektroninei parduotuvei būti matomesnei ir lengviau siekti savo komercinių tikslų.