VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

Patarimai kaip išlaikyti tvarkingą prekių sandėlį

Verslas visuomet iš mūsų reikalaus lankstumo ir preciziškumo, ypač kai kalba eina apie tinkamus sprendimus palaikant sandėlio tvarką. Augant verslo mąstams, užtikrinti visų jame vykstančių procesų optimalumą gali tapti vis sudėtingiau jeigu nepriimsime tinkamų sprendimų jo organizaciniu atžvilgiu.

Visa tai ir kitos sudėtinės verslo dalys gali būti lengvai prižiūrima su verslo valdymo sistema, tačiau apie tai, kiek vėliau tekste. Visų pirma, pasigilinkime į tai, kaip galima palaikyti geresnę tvarką ir organizuotumą savo prekių sandėlyje.

Tinkamai paskirstykite atsakomybes skirtingiems darbuotojams

Ko gero svarbiausias dalykas siekiant išvengti chaoso savo darbo aplinkoje yra užtikrinimas, jog tam tikri darbuotojai ir kiti kolektyvo nariai turės akivaizdžiai numatytas pareigybes.

Dažniausiai sandėliavimo patalpos nebūna mažos, todėl norint skirtingų sekcijų priežiūra vyktų pakankamai efektyviai, natūralu, jog reikės aiškiai numatyti kas ką turės atlikinėti.

Jei apskritai turite net kelias darbuotojų komandas, tuomet visai protingą būtų paskirstyti jas aukštais arba sandėlio pusėmis. Vienus paskirstykite atsakingus už pirmąjį aukštą, kitus už antrą, ar A ir B sektoriais, tuomet viskas bus kur kas tvarkingiau.

Švara ir geras organizuotumas

Jeigu nepalaikysite švaros bei organizuotumo sandėlyje, užtikrinti, jog jis bus gerai valdomas yra praktiškai neįmanoma.

Tinkamai atskirkite turimas prekių atsargas, nenaudojamus daiktus ir atliekas atskiruose skyriuose. Savaime suprantama, paprašykite, jog ir patys darbuotojai labiau rūpintusi sandėlio tvarka, juk geriau bus ir jiems patiems ir visai įmonės gerovei.

Galite galbūt susikurti tam tikrą paskatos sistemą, jei darbuotojai palaikys geresnę tvarką sandėlyje.

Specialus modulis tinkamai tvarkai palaikyti

Kaip žinia, vis dažniau įmonėse populiarėja įvairūs IT sprendimai padedantys optimizuoti ir geriau valdyti tam tikras verslo dalis. Viena iš tokių, apie kurias, galbūt dar nežino nedaugelis yra tinkamas sandėlyje esančių prekių valdymas.

Contourenterprise.lt savo klientams siūlo specialų modulį leidžiantį tinkamai valdyti turimų žaliavų ir prekių likutį įmonės sandėliuose, matyti kuriuose nedelsiant reikės papildyti. Valdytojui tereikia suvesti vidutinį prekių kiekį ir mažiausią kiekį kuris būtinas tam tikram periodui.

Sistema atsižvelgdama į minimalius rodiklius ir pastebėjusi, jog prekių sandėlyje yra mažiau nei būtina bendrai veiklai, automatiškai sugeneruoja ir išsiunčia atitinkamą prašymą atsakingam vadybininkui su būtinybe užsakyti reikalingas prekes.

Kartu čia bus nurodytas ne tik reikalingas prekių kiekis, tačiau kartu parenkama rekomenduojama kaina ir tiekėjas kuris gali šių prekių atsiųsti. Modulį galima įgyvendinti net ir tokiu būdu, jog automatiškai bus užsakyti ir su transportu susiję niuansai.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai aptarėme tai kaip galime palaikyti esminę tvarką savo prekių sandėlyje.

Paprasti priežiūros darbai tvarkos atžvilgiu yra vienas dalykas, žinoma, svarbu ir skirtingų darbuotojų atsakomybė šiuo klausimu.

Vis dėl to, geriausias dalykas, ko gero, bus tinkamas IT sprendimas leisiantis automatizuoti prekių valdymą, kas pasekoje reikš ir geresnį prekių sandelio valdymą.