Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Rinkodara – vienas iš svarbiausių verslo sudėtinių dalių, ypač kuomet kalba apie modernų internetinį verslą. Nesvarbu apie kokią rinką eitų kalba, dauguma žmonių jiems reikalingų prekių ir paslaugų ieško tiesiog internete.
Norėdami pasiekti savo tikslinę auditoriją, verslai turi sekti iš paskos ir imtis aktyvių reklaminių veiksmų, tam, kad vartotojai juos pastebėtų.
Tiesa, mažiau patirties su internetiniu verslu turintiems žmonėms, apsispręsti kokius kanalus ir strategijas rinktis gali būti kiek sudėtinga.
Šiandien, aptarsime, mūsų manymu, 4 pačius efektyviausius marketinginius kanalus šiuolaikinėje e-komercijoje ir aptarsime kaip jums gali padėti ERP verslo valdymo sistema.
Vienas iš efektyviausių ilgalaikių reklamos mūsų šiuolaikiniam verslui yra SEO optimizavimas. Paprastai tariant, ši filosofija yra paremta verslo svetainės iškėlimu pagal tam tikrus aktualius raktažodžius.
Vartotojui įrašius tam tikrą užklausą paeiškos sistemoje, Google, ar kitos paieškos sistemos algoritmas, suranda, jo nuomone, aktualiausių pagal paiešką svetainių sąrašą.
Kad atsidurti tame sąraše kuo aukščiau, ar tai būtų top 10 ar top 5 pozicijose, yra reikalinga tinkama tam tikra svetainės optimizavimo strategija. Čia bus svarbu įvertinti dabartinę svetainės situaciją, rinkos konkurencingumą, įmonės komercinius tikslus ir t.t.
Atliktų darbų dėka, svetainė taps matomesnė potencialiems klientams.
Jei rimtai svarstote apie tokią rinkodaros galimybę savo svetainei, verta paminėti, jog tai yra ilgalaikė investicija kuri atsiperka tik po tam tikro laiko. Todėl tokio tipo reklama gali būti ne visiems, ypač jei siekiate skubių rezultatų.
Kita vis labiau populiarėjanti marketingo strategija yra žmonėms aktualaus turinio kūrimas. Tai gali būti bet kas pradedant nuo blog’o įrašų savo svetainėje, vaizdo įrašų „YouTube“ platformoje, įvairių gidų kuriuos galima gauti palikus savo elektroninio pašto adresą ir pan.
Ne paslaptis, jog paieškos sistemose dauguma žmonių ieško ne tik prekių ar paslaugų, tačiau ir aktualios jiems informacijos susijusios su jomis.
Norint sėkmingai išnaudoti šią rinkodaros strategiją, būtina rimtai išstudijuoti vartotojų paieškas susijusias su jūsų verslu.
Jei, tarkime, esate statybų bendrovė, puikus būdas save pareklamuoti galėtų būti išsamių tekstų ar vaizdo įrašų susijusių su jūsų darbu ruošimas. Tokiu būdu auginsite ne tik svetainės lankytojų, tačiau tarkime ir savo YouTube paskyros prenumeratorių skaičius.
Dar vienas puikus būdas reklamuoti savo verslą gali būti socialinės medijos. Vis daugiau žmonių kasdien naudoja tam tikras socialines platformas, ar tai būtų Instagram, Facebook, Twitter ir t.t. Ši priemonė gali būti itin galinga, jeigu tik protingai ją išnaudosite.
Vienas iš reklamos būdų, tarkime, galėtų būti savo verslo Facebook paskyros sukūrimas kur turėsite galimybe rinkti sekėjus, dalintis naujienomis ar įrašais susijusiais su bendrove, atsakyti į žmonių rūpimus klausimus ir pan.
Tokia strategija gali visiškai nemokamai atnešti didesnį potencialių klientų srautą jūsų svetainei.
Ko gero pats paprasčiausias ir greičiausias būdas pasiekti didelį žmonių skaičių yra mokamos reklamos. Nors paprastai čia investicijos būna nemažos, šį kanalą galima išnaudoti puikiai tiek per paieškos sistemas tokias kaip Google ar Bing bei tas pačias socialines medijas kurias jau minėjome prieš tai.
Nesvarbu apie kokią platformą eitų kalba, čia paprastai yra galimybė kurti tekstines reklamas kuriose galite tiksliai aprašyti ką siūlote, vaizdinės reklamos kuriose iliustruosite savo paslaugas ar prekes, vaizdo įrašus ir t.t.
Žinoma, verta pabrėžti, jog čia labai svarbu žinoti savo tikslinę auditoriją, pagal ką galėsite tiksliai žinoti kaip ir kokiu būdu turėtumėte reklamuotis.
Verslo valdymo sistema – vis dažniau verslininkų pasirenkamas sprendimas padedantis supaprastinti kasdien atliekamas įmonės operacijas.
Kadangi rinkodara yra viena iš aktualiausių ir labiausiai dėmesio reikalaujančių įmonės sričių, ši platforma gali būti puikus būdas ne tik padėsiantis ruošti strategiją, tačiau kartu stebėti potencialiai neišnaudotas marketingo galimybes, išlaidas ir t.t.
VVS sistema taip pat gali padėti su:
Ir t.t.
Jei tokio sprendimo ieškote ir jūs, būtinai kreipkitės į mūsų komandą ir mes padėsime rasti geriausią sprendimą jūsų verslui.
Pabaigai
Straipsnyje aptarėme mūsų manymu aktualiausius marketingo kanalus e-komercijai. Norint sėkmingai konkuruoti, privalome išnaudoti visas galimybes ir vadovautis tinkama strategija. Žinant šiuos faktorius, galime tikėtis sėkmingo įsitvirtinimo rinkoje.