Contour Enterprise
Meniu
„Contour Enterprise“ – tai ERP (angl. Enterprise Resource Planning) klasės integruota verslo valdymo sistema.
Programa yra orientuota į stambias ir vidutines įmones ir sprendžia tas pačias užduotis, kaip geriausios pasaulio ERP sistemos: „Microsoft Dynamics AX”, „SAP ERP”, „QAD ERP” ar „Oracle JD Edwards”, tačiau „Contour Enterprise” yra lengviau adaptuojama prie vartotojo poreikių stebėti savo verslą, o jos kaina yra gerokai žemesnė.
Ši programa yra skirta įmonėms, kurios siekia maksimaliai optimizuoti savo resursus ir verslo procesus, kur kas geriau organizuoti savo kasdienę veiklą bei suefektyvinti komunikacinius kanalus, tuo pačiu metu neišleidžiant projektui kelių šimtų tūkstančių eurų.
Nesvarbu kokioje rinkoje jūs veiktumėte, ar tai būtų paslaugų, viešasis, gamybos ar statybų sektorius, „Contour Enterprise“ pagrindu paruošti sprendimai yra tinkami įvairių verslo sričių įmonėms.
Žemiau pateiktoje lentelėje yra palyginamos skirtingos programų versijos. Pasirinkite labiausiai jums tinkantį sprendimą ir spustelėkite jį. Jeigu neradote jums tinkamos programos versijos, arba abejojate, kurį variantą pasirinkti, – susisiekite su mumis. Esame įsitikinę, kad galėsime pasiūlyti geriausią jūsų verslo valdymui skirtą sprendimą.
Norėdami susipažinti su išsamesniu modulio aprašymu, spustelėkite modulio pavadinimą.
Jeigu norite detaliau susipažinti su programos galimybėmis, galite išbandyti DEMO versiją internetu.
Verslo procesas | Contour Enterprise modulis |
Gamybos kompanijoms |
Statybos įmonėms |
Didmeninei prekybai |
Mažmeninei prekybai |
Paslaugų sektoriui |
Viešajam sektoriui |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CRM |
Komercinių pasiūlymų valdymas
Modulis leidžia programoje ruošti komercinius pasiūlymus klientams. ...Plačiau |
||||||
Kontaktų valdymas
Modulis automatizuoja kontaktų su klientais valdymo procesą. ...Plačiau |
|||||||
Rinkodaros renginių valdymas
Modulis leidžia planuoti rinkodaros renginius (seminarus, banketus, parodas ir pan.) ir sekti jų efektyvumą. ...Plačiau |
|||||||
WEB klientas
Programoje „Contour Enterprise“ yra sukurtas taip vadinamas „Storas klientas“ (angl. „Fat client“ arba „Rich client“). Ši technologija leidžia įgyvendinant WEB sprendimus naudotis programa „Contour Enterprise“ kaip aplikaciniu serveriu. ...Plačiau |
|||||||
Pardavimų valdymas |
Kainodaros valdymas
Modulis suteikia galimybę valdyti kainoraščius ir aprašyti nuolaidų politiką. ...Plačiau |
||||||
Sutarčių valdymas
Modulis leidžia programoje registruoti ir valdyti sutartis su klientais ir tiekėjais. ...Plačiau |
|||||||
Operatyvus pardavimų planavimas
Modulis leidžia formuoti operatyvius padalinių pardavimų planus ir kontroliuoti jų vykdymą. ...Plačiau |
|||||||
Klientų užsakymų valdymas
Modulis leidžia priimti ir įforminti kliento užsakymus, nurodyti užsakymo prekes, partijos pristatymo ir apmokėjimo sąlygas, planuojamas tiekimo datas. ...Plačiau |
|||||||
Preliminarus planavimas
Preliminarus planavimas yra naudojamas unikalios gamybos atveju, kai potencialiam užsakovui reikalinga pateikti numatomą gaminio pagaminimo terminą situacijoje, kai gaminio gamybos technologija nėra tiksliai suprojektuota. ...Plačiau |
|||||||
Klientų užsakymų aprūpinimas
Modulis suranda naujus pardavimų užsakymus ir automatiškai įvykdo visus veiksmus, užtikrinančius užsakymo atlikimą laiku. ...Plačiau |
|||||||
Konsignacijos operacijų valdymas
Modulis palaiko nuosavų prekių perdavimo konsignacijai ir iš tiekėjų konsignacijos sąlygomis gautų prekių apskaitos operacijas. ...Plačiau |
|||||||
Patalpų ir kito turto nuomos apskaita ir valdymas
Modulis leidžia automatizuoti patalpų ir kito turto ilgalaikės nuomos procesų apskaitą ir valdymą. ...Plačiau |
|||||||
Gyvenamųjų namų administravimas
Turime du modulio variantus: skirtą namų administravimo paslaugas teikiančioms įmonėms ir skirtą vandentiekio įmonėms. ...Plačiau |
|||||||
Pirkimų valdymas |
Užsakymų tiekėjams valdymas
Modulis leidžia registruoti užsakymus tiekėjams, nurodyti užsakymo prekes, partijos pristatymo ir apmokėjimo sąlygas, planuojamas tiekimo datas. ...Plačiau |
||||||
Tiekimų planavimas ir valdymas
Modulis automatiškai suplanuoja atsargų pirkimo poreikį ir sukuria pirkimo užduotis tiekimo skyriui. ...Plačiau |
|||||||
Gamybos valdymas |
Gaminio technologijos projektavimas
Modulis leidžia reikšmingai pagreitinti naujo gaminio įvedimo procesą: vartotojas įveda gaminio parametrus, o programa apskaičiuoja sąmatą ir sukuria technologijos aprašymą. ...Plačiau |
||||||
Gamybos planavimas
Modulis leidžia planuoti ir perplanuoti gamybines operacijas, rezervuoti operacijoms reikalingus resursus: darbuotojus, brigadas, darbo barus, įrengimus ir įrankius. ...Plačiau |
|||||||
Gamybos valdymas
Modulis apima visą gamybos ciklą: nuo projektavimo iki produkcijos pajamavimo. ...Plačiau |
|||||||
Gamybos aprūpinimas
Modulio paskirtis – aprūpinti suplanuotus gamybos užsakymus reikalinga žaliava. ...Plačiau |
|||||||
Operatyvūs gamybos procesai
Modulis leidžia atlikti gamybos proceso valdymo veiksmus gamybos cechuose nuskaitant brūkšninius kodus. ...Plačiau |
|||||||
Supaprastinta gamyba
Supaprastintas gamybos variantas skirtas mažesnėms įmonėms, arba įmonėms su paprastesniais gamybos procesais ir kuklesniais gamybos procesų automatizacijos reikalavimais. ...Plačiau |
|||||||
Sandėlių valdymas |
Sandėlių apskaita ir valdymas
Sandėlių apskaitos modulis leidžia kontroliuoti sandėlių likutį ir atsargų judėjimo srautą. ...Plačiau |
||||||
Sandėlių logistika
Su šiuo moduliu galima valdyti nuosavų prekių saugojimą dideliuose sandėliuose arba automatizuoti 3PL paslaugas teikiančių įmonių klientų prekių priėmimo, saugojimo, komplektavimo ir gabenimo operacijas. ...Plačiau |
|||||||
Vidinė logistika |
Optimalių likučių sandėliuose palaikymas
Modulio paskirtis – užtikrinti nuolatinį optimalų paklausių prekių ir medžiagų likutį įmonės sandėliuose. ...Plačiau |
||||||
Vidinio transportavimo valdymas
Modulio paskirtis – automatizuoti prekių, medžiagų, pusfabrikačių ir pagamintos produkcijos judėjimo operacijas organizacijos viduje. ...Plačiau |
|||||||
Transporto logistika |
Transporto užsakymų ir sutarčių valdymas
Modulis leidžia registruoti ir valdyti transportavimo paslaugų užsakymus. ...Plačiau |
||||||
Ekspedicijos valdymas
Modulis skirtas valdyti ekspedicijos procesus. ...Plačiau |
|||||||
Transporto ūkio valdymas
Modulis skirtas administruoti įmonės transporto priemonių parką. ...Plačiau |
|||||||
Degalų apskaita
Modulis leidžia automatizuoti degalų apskaitos procedūras. ...Plačiau |
|||||||
Transportavimo proceso valdymas
Modulis leidžia suplanuoti reisus ir apskaityti jo sąnaudas, pajamas ir rentabilumą. ...Plačiau |
|||||||
Transporto srautų analizė ir valdymas
Modulis leidžia kontroliuoti transporto priemonių judėjimą ir suteikia informaciją, reikalingą sprendimams dėl optimalaus gautų pervežimo užsakymų pasiskirstymo. ...Plačiau |
|||||||
Front-office |
POS
Modulis automatizuoja mažmeninės prekybos procesus. |
||||||
Paslaugų tiekimo kalendorius
Modulis leidžia rezervuoti paslaugų sektoriaus darbuotojų laiką, valdyti užsakymus, sekti jų vykdymo eigą. Tinka grožio salonams, klinikoms, SPA centrams. |
|||||||
Restorano salė
Modulis automatizuoja svečių aptarnavimo viešojo maitinimo įstaigose operacijas. ...Plačiau |
|||||||
Viešbučio administratorius
Modulis skirtas automatizuoti viešbučio administratoriaus darbo vietą. ...Plačiau |
|||||||
Svečių kortelės
„Svečių kortelės“ praplečia modulio „Restorano salės“ funkcionalumą ir leidžia automatizuoti svečių atsiskaitymo už naktinio klubo paslaugas magnetinėmis klubo kortelėmis procesą. ...Plačiau |
|||||||
Autoserviso valdymas
Modulis leidžia automatizuoti autoserviso valdymo procesus. ...Plačiau |
|||||||
Back-office |
Viešbučio administracinės informacijos vedimas
Modulyje yra aprašoma viešbučio administracinė informacija, reikalinga viešbučio administravimo moduliui. ...Plačiau |
||||||
Restorano administracinės informacijos vedimas
Modulyje yra aprašoma restorano administracinė informacija, reikalinga restorano salės moduliui. ...Plačiau |
|||||||
Telefoninių pokalbių apskaita
Modulis leidžia tiksliai apskaityti telefoninių pokalbių išlaidas ir įtraukti į viešbučio svečio bendrąją sąskaitą. ...Plačiau |
|||||||
Virtuvė ir patiekalų paruošimas
Modulis automatizuoja visus patiekalų paruošimo etapus, pradedant skaičiavimo kortelių ir technologijos aprašymu ir baigiant paruošimo procese sunaudotų produktų nurašymu. ...Plačiau |
|||||||
Biudžeto valdymas |
Biudžetų planavimas
Modulis leidžia planuoti biudžetus finansiniais ir nomenklatūriniais vienetais. |
||||||
Biudžetų vykdymo analizė
Modulis surenka faktinius biudžeto vykdymo duomenis ir pateikia nuokrypio nuo biudžeto analizę. |
|||||||
Projektų valdymas |
Projektų planavimas
Modulis leidžia planuoti ir perplanuoti projektus interaktyviame "Gantt'o grafike". |
||||||
Finansinis projektų planavimas
Modulis leidžia formuoti finansinį projekto biudžetą pajamų ir išlaidų straipsnių pjūviuose. |
|||||||
Darbo sąnaudų apskaita pagal projektus
Modulį naudoja statybos įmonės siekdamos automatizuoti darbų sąnaudų apskaitą pagal projektus. |
|||||||
Mechanizmų apskaita pagal projektus
Modulis užtikrina mechanizmų apskaitą pagal projektus. |
|||||||
Medžiagų apskaita pagal projektus
Modulis automatizuoja medžiagų apskaitą pagal projektus. |
|||||||
Projekto plano vykdymo analizė
Modulis surenka finansinius projekto vykdymo duomenis ir pateikia nuokrypio nuo projektinio plano analizę. |
|||||||
Dokumentų valdymas |
Dokumentų apyvarta
Modulis automatizuoja dokumentų ruošimo, saugojimo ir judėjimo organizacijos viduje procesus. |
||||||
Užduočių valdymas |
Užduočių valdymas
Modulis automatizuoja užduočių valdymo procesus. |
||||||
Buhalterinė apskaita |
Didžioji knyga
Modulis leidžia aprašyti apskaitos politiką programoje ir parodo automatizuotos apskaitos rezultatus. ...Plačiau |
||||||
Pardavimų apskaita
Modulį sudaro žinynai, dokumentai ir ataskaitos, skirti pardavimų proceso apskaitai. ...Plačiau |
|||||||
Pirkimų apskaita
Modulį sudaro žinynai, dokumentai ir ataskaitos, skirti pirkimų apskaitai. ...Plačiau |
|||||||
Ilgalaikio turto apskaita
Modulis apima visas funkcijas, reikalingas ilgalaikio turto apskaitos automatizavimui nuo jo įsigijimo iki eksploatacijos pabaigos. ...Plačiau |
|||||||
Mažaverčio inventoriaus apskaita
Modulis leidžia apskaityti buhalteriškai nurašytą mažavertį turtą. ...Plačiau |
|||||||
Turto valdymas
Modulio paskirtis – suteikti galimybę atsakingiems asmenims apskaityti turto objektų buvimo vietas, netrukdant apskaitos skyriaus darbui. ...Plačiau |
|||||||
Kasos operacijos
Modulis automatizuoja kasos ir atskaitingų asmenų apskaitą. ...Plačiau |
|||||||
Banko operacijos
Modulis leidžia automatizuoti banko operacijų apskaitą. ...Plačiau |
|||||||
Skolų užskaitos
Modulį sudaro dokumentai, skirti tarpusavio atsiskaitymo su pirkėjais ir tiekėjais operacijų sudengimui. ...Plačiau |
|||||||
Finansų valdymas |
Apskaita pagal atsakomybės centrus
Modulis leidžia automatizuoti apskaitą pagal atsakomybės centrus pajamų ir išlaidų straipsnių pjūviais. ...Plačiau |
||||||
Skolų valdymas
Modulį sudaro pirkėjų skolų ir įsiskolinimo tiekėjams valdymo ataskaitos ir įrankiai. ...Plačiau |
|||||||
Einamųjų mokėjimų valdymas
Modulio įrankiai leidžia patogiai valdyti einamuosius mokėjimus. ...Plačiau |
|||||||
Pinigų srautų planavimas ir valdymas
Modulis leidžia formuoti ir valdyti operatyvinius pinigų srautų planus. ...Plačiau |
|||||||
„Contour Enterprise“ administravimas |
Programos konfigūracija
Modulis suteikia galimybę „Contour Enterprise“ administratoriui be programavimo keisti programos funkcijas. ...Plačiau |
||||||
Vartotojų teisių aprašymas
Modulis leidžia programos administratoriui aprašyti bet kokio sudėtingumo vartotojų arba vartotojų grupių teises. ...Plačiau |
|||||||
Vartotojų veiksmų auditas
Modulis fiksuoja informacinės sistemos vartotojų veiksmus. ...Plačiau |
|||||||
Kiekvienas verslas kasdien susiduria su dešimtimis procesų vykstančių kasdienėje aplinkoje. Tik tinkamai juos stebint ir valdant galima užtikrinti sėkmingą įmonės veiklos pagrindą.
Įmonei augant, būtinybė stebėti ir kontroliuoti visus pagrindinius logistikos, pirkimų, apskaitos ir finansų, išteklių, atsargų ar projektų valdymo aspektus tik dar labiau auga.
Dėl šios priežasties verslo valdymo sistemos yra puikus instrumentas padedantis užtikrinti kokybišką pagrindinių informacinių srautų valdymą, kaupimą ir pagrindinių procesų skaitmenizavimą.
Tiek jūs, tiek jūsų personalas galės stebėti ir gauti informaciją apie tokius dalykus kaip: klientus su kuriais būtina susisiekti ir bendravimo su jais istoriją, pagrindinius darbus kuriuos reikia atlikti bei turės galimybę matyti visą kitą pagrindinę verslo informaciją.
Verta žinoti ir tai, jog mūsų verslo valdymo sistema ar tam tikra jos dalis gali būti adaptuota prie kiekvieno kliento svetainės unikalių poreikių.
Contourenterprise.lt komanda siūlo ne tik standartinius, tačiau ir specifinius sprendimus pritaikytus būtent jums.
Mūsų kuriamoje ERP verslo valdymo sistemoje privalumų verslams yra tikrai nemažai. Žemiau apibūdiname pagrindines sistemos ypatybes.
Vienas iš didžiausių mūsų ERP sistemos pliusų yra tai, jog ją galima nesunkiai adaptuoti skirtingo dydžio verslams.
Nesvarbu ar tai būtų vidutinio dydžio vietinės rinkos įmonė ar tarptautinė bendrovė turinti padalinius keliose valstybėse – rasime sprendimą labiausiai tinkantį jūsų verslui.
Modernios ERP sistemos privalo būti grindžiamos aukščiausio lygmens vartotojo patirties filosofija. „Contour Enterprise“ komandos kuriami sprendimai yra būtent tokie.
Visa svarbiausia informacija kiekvienai asmeniui yra pateikiama paprastai ir aiškiai, na o naudotis pačia programa galima kompiuteryje ar tiesiog internetinėje svetainėje, visai nesvarbu kur jūs bebūtumėte.
Kaip minėta, kiekviena įmonė, ypač, stambesnė, privalo nuolat tvarkytis su dideliu duomenų kiekiu.
Verslo valdymo sistemos privalo dirbti greitai ir efektyviai apipavidalinant visas pagrindines įmonės sritis. Mūsų ERP sistemos vartotojai visuomet mato atnaujinimus realiu laiku ir tik pačius paskiausius pakeitimus.
„Contour Enterprise“ siūlomą ERP verslo valdymo sistemą galima taikyti įvairioms verslo sritims, ar tai būtų sandėlio priežiūra, procesų valdymas, tiekimo grandinės efektyvinimas, apskaitos vedimas, bendravimas su klientais ir pan.
Esant poreikiui, galime integruoti bet kokį kitą reikalingą funkcionalumą, svarbiausia – tiksliai nuspręsti ko jums reikės. Jeigu dar nežinote kokio sprendimo ieškote, kreipkitės į mus – mūsų komanda ne tik patars, tačiau ir padės integruoti viską kas reikalinga.
ERP sistemą nebūtų klaidinga laikyti universaliu įrankiu galinčiu padėti optimizuoti verslinę veiklą bet kokio pobūdžio įmonei.
Žinoma, norint, jog jūsų naudojamos priemonės padėtų jums pasiekti maksimalų efektyvumą, būtina jog ERP sistema apimtų visas aktualias įmonei funkcijas ir, kad viską turėtumėte vienoje sistemoje.
Čia kalba eina apie tokias funkcijas kaip: darbų paskirstymą savo personalui, bendravimą su klientais, ataskaitų ruošimą ir kitus modulius.
Svarbu ir tai, jog visi minėti moduliai būtų tinkamai parinkti ir integruoti profesionalios komandos.
Tik tokiu būdu jūs galėsite pasiekti maksimumą.
Mūsų nuomone, populiariausios sritys kuriose verslo valdymo sistema puikiai pasitarnauja yra:
Ir tt.
Rinkoje siūlomų ERP sistemos variantų yra tikrai nemažai, todėl vientiso standarto kurį naudoja absoliučiai visi čia nebus. Tinkamą sprendimą paruošti ir pritaikyti būtent jums gali tik patyrę šios srities specialistai.
Norint rasti optimaliausią sprendimą sau ir savo personalui reikėtų vengti tam tikros neteisingos praktikos.
Žemiau aptariame dažniausias įmonių vadovų daromas klaidas naudojant ir diegiant ERP sistemas.
Daugeliui įmonių vadovų atrodo, jog populiariausias variantas siūlomas ERP rinkoje jiems ir bus geriausias.
Tačiau čia nereikėtų skubėti. Kaip minėta, kiekviena programinė įranga yra skirtinga, nevienodi yra ir jos diegimo bei pritaikymo principai, o ką jau kalbėti apie skirtingas gamintojų siūlomas kainas.
Prieš priimdami galutinį su VVS susijusį sprendimą, privalote gerai pasverti įvairių variantų pliusus ir minusus.
Kadangi verslo valdymo sistema iš esmės yra IT sferos dalis, daugeliui vadovų atrodo, jog jos parinkimo ir integravimo procese turėtų dalyvauti tik bendrovės IT specialistai.
Tačiau, ne ką mažiau svarbu į darbus įsitraukti ir patiems vadovams, supažindinti su programa ir įmonės personalą, tam, kad rasti efektyviausią sprendimą tinkantį visiems.
Renkantis verslo valdymo sistemą kasdienei įmonės veiklai, būtina užtikrinti, jog renkatės specialistus kurie turi pakankamai patirties kuriant sprendimus būtent jūsų srities verslui.
Ar tai būtų statybos sektorius, gamyba, o galbūt paslaugos – skirtingi verslai reikalaus skirtingų sprendimų, todėl būtina rinktis tą įmonę kuri padės rasti kas bus geriausia būtent jums.
Norint pasiekti maksimalų sistemos potencialą, privalote tinkamai išmokyti savo personalą naudotis naujai integruota sistema.
Priešingu atveju, jei darbuotojai nemokės pakankamai gerai ja naudotis, tikėtina, jog jie neįpras jos naudoti ir ERP sistema bus įdiegta visiškai veltui.
Kuomet svarstote dėl savo VVS sistemos diegimo, atsakingam personalui privalote tiksliai nurodyti koks funkcionalumas jums bus reikalingas.
Vykstant deryboms, turite aiškiai nurodyti savo prioritetus, kas padės išspręsti nesklandumų ar konfliktų sistemą jau sudiegus.
Klausimas | Atsakymas |
Kas yra „Contour Enterprise“ ERP? | „Contour Enterprise“ yra ERP klasės integruota verslo valdymo sistema, skirta automatizuoti ir optimizuoti įmonių kasdienę veiklą bei komunikacinius kanalus. Ji lengvai adaptuojama prie skirtingų vartotojų poreikių ir yra ženkliai pigesnė už kitas lyderiaujančias ERP sistemas rinkoje, tokias kaip „Microsoft Dynamics AX“, „SAP ERP“, „QAD ERP“ ar „Oracle JD Edwards“. |
Kam tinka „Contour Enterprise“ sistema? | Ši sistema yra universalus sprendimas, tinkamas įvairaus dydžio ir sektorių verslams, įskaitant paslaugų, viešąjį, gamybos, statybų ir kitas sritis. Ji ypač tinka įmonėms, kurios nori efektyviai valdyti savo procesus, tačiau nenori investuoti didelių sumų į ERP sistemų diegimą. |
Kokie pagrindiniai „Contour Enterprise“ ERP sistemos privalumai? | „Contour Enterprise“ ERP sistema pasižymi keletu pagrindinių privalumų. Pirma, ji yra lengvai pritaikoma skirtingo dydžio įmonėms. Antra, vartotojo patirtis yra aukščiausios kokybės, nes informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai, o sistema gali būti patogiai naudojama tiek kompiuteryje, tiek prisijungus internetinėje svetainėje. Trečia, sistema veikia realiu laiku, leidžiant matyti atnaujinimus ir pasikeitimus akimirksniu. Galiausiai, „Contour Enterprise“ gali būti pritaikyta įvairioms verslo sritims, suteikiant galimybę efektyviai tvarkyti sandėlio priežiūrą, procesų valdymą, tiekimo grandinės efektyvinimą, apskaitos vedimą, bendravimą su klientais ir kt. |
Kokių klaidų reikėtų vengti diegiant ERP sistemą? | Diegiant ERP sistemą svarbu vengti keletos klaidų. Pirmiausia, būtina išsamiai išnagrinėti rinkos pasiūlą ir nesirinkti sprendimo vien tik dėl jo populiarumo. Taip pat svarbu įtraukti įmonės personalą į sprendimo priėmimo ir sistemų integravimo procesus, kad būsimas sprendimas atitiktų visų poreikius. Būtina rinktis patyrusius specialistus, kurie supranta jūsų verslo specifiką ir galės pasiūlyti tinkamiausią sprendimą. Taip pat reikėtų skirti pakankamai dėmesio personalo mokymams, kad jie galėtų efektyviai naudotis sistema. Galiausiai, būtina aiškiai nurodyti funkcionalumus kurių reikia jūsų įmonei ir užtikrinti, kad sprendimas atitiks jūsų nustatytus prioritetus. |
Kaip „Contour Enterprise“ pritaikoma prie įmonės poreikių? | „Contour Enterprise“ siūlo tiek standartinius, tiek specifinius sprendimus, kurie gali būti pritaikyti prie konkretaus kliento poreikių. Tai apima skirtingų funkcijų integravimą atsižvelgiant į įmonės dydį, veiklos sritį ir specifines operacijas, užtikrinant, kad sistema veiks efektyviai ir atitiks kliento lūkesčius. |
Pabaigai
Aptarėme tai kas yra svarbiausia apie VVS sistemas ir kaip šis sprendimas gali padėti jums valdyti skirtingus verslo procesus bei optimizuoti bendrovės veiklą.
Nesvarbu kokios srities verslas esate ar tai būtų gamybos, pardavimų, finansų ar apskaitos bendrovė, faktas, jog šios programinės įrangos dėka jūs maksimalizuosite savo verslinę veiklą.