Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Pakuočių apskaita – tai prievolė kurią privalo vykdyti didžioji dalis gamyba užsiimančių įmonių nuo 2018 metų. Nepriklausomai nuo to kokio tipo pakuotės ir koks jų kiekis yra paleidžiamas į rinką, eksportuojamas ar importuojamas iš kitų šalių, įmonės privalo vesti apskaitą kurioje atsispindėtų visa pagrindinė informacija apie su pakuotėmis susijusias operacijas.
Nors ši prievolė įmonėms yra būtina jau keletą metų, vis dėl to ne visi verslai tiksliai žino jos vykdymo ypatybes.
Šiandien straipsnyje – pagrindiniai akcentai apie pakuotės apskaitą ir kaip ją vykdyti efektyviau gali padėti profesionali ERP sistema.
Pakuočių apskaitą privalo vykdyti įmonės kurios:
Išimtys šiai prievolei:
Pagrindiniai reikalavimai vedant tokią apskaitą yra:
Visų pirma įmonės vadovas turi pasirašyti ir antspaudu patvirtinti įsakymą kuriuo bus paskiriamas asmuo atsakingas už įmonės pakuočių apskaitos vedimą.
Tinkamai pakuočių apskaitai vykdyti, įmonei bus reikalinga jos vedimo aprašą. Tai būtų dokumentas kuriame reikės trumpai aprašyti įmonės veiklos pobūdį (ar esate gamintojai, ar importuotojai), išsamiai aprašyti vykdytą pakuočių apskaitą ir nurodyti jos eiliškumą.
Viena iš esminių pakuočių apskaitos dalių bus pakuotės vienetų sąrašas kuriame turi atsispindėti kiekvienas jos vienetas ir pagrindinės ypatybės.
Tai būtų:
Kita kertinė pakuočių apskaitos vedimo dalis yra pakuočių judėjimo žurnalas kuriame reikia nurodyti šiuos duomenis:
Jei dirbama ekskliuzyviai su tuščiomis pakuotėmis:
Galiausiai reikėtų paruošti duomenų suvestinę per buhalterinę programą, tai atliekant kas ketvirtį, o galutinę nurodyti metų gale.
Apskaita – vienas kertinių įmonės veiklos aspektų, todėl norint užtikrinti sklandžią verslinę veiklą, būtina pasirūpinti visomis priemonėmis kurios leistų ją vykdyti lengviau, ypač jei kalba eina apie stambesnio dydžio ar sparčiai besivystančią įmonę.
Contourenterprise.lt sukurta ERP klasės verslo valdymo sistema tinkanti smulkioms, vidutinėms ir stambioms verslo įmonėms gali padėti vykdyti įvairias kasdienes ar periodiškas užduotis kur kas paprasčiau ir taip taupyti jūsų bei jūsų personalo darbo laiką.
Vienas iš pagrindinių šios sistemos modulių yra buhalterinės apskaitos platforma leidžianti patogiai atlikti tokias operacijas kaip:
Jei jus domina šis ar individualus sprendimas verslui, susisiekite su mūsų komanda ir mes padėsime surasti geriausią variantą jūsų įmonei.
Pabaigai
Straipsnyje trumpai aptarėme tai kas yra pakuotės apskaita, pagrindines jos vykdymo ypatybes ir kaip čia gali padėti ERP sistema.
Ši prievolė galioja didžiajai daliai pakuotes gaminančių, importuojančių ar jas eksportuojančių įmonių Lietuvoje, nesvarbu apie kokio tipo pakuotes eitų kalba, tačiau yra taikomos ir tam tikros išimtys.
Siekiant sklandaus apskaitos vykdymo įmonėje, būtina pasirūpinti visomis priemonėmis kurios galėtų tai užtikrinti, na o ERP sistema gali būti viena iš tokių.