VERSLO VALDYMO SISTEMA


STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS


Pagrindinis /

Kaip vyksta įmonės adreso keitimas ir kokie dokumentai reikalingi?

Įmonės adreso keitimas – procesas kurio pasekoje oficialiai pakeičiamas juridinio asmens adresas. Kaip ir daugumą kitų formalių sprendimų susijusių su įmone, šį reikalą sprendžia visuotinis akcininkų susirinkimas, kuris balsuoja dėl adreso keitimo klausimo.

Būtinybė pakeisti įmonės įstatuose esantį adresą dažniausiai atsiranda pasibaigus įmonės patalpų nuomos sutarčiai ar jai išsikraustant iš dabartinės vietos dėl kitų priežasčių. Pakeisti savo pirminį įmonės adresą gali visų pagrindinių tipų bendrovės – IĮ, MB, UAB ar AB ir t.t.

Šiame straipsnyje – plačiau apie įmonės adreso keitimo procedūrą bei tai kaip čia gali padėti ERP verslo valdymo sistema.

Kokia tvarka vyksta įmonės adreso keitimas?

Kaip užsiminėme pradžioje, įmonės adreso keitimas reikalaus jos įstatų keitimo. Visai kaip ir atliekant bet kokius kitus pakeitimus įstatuose, tai reikės atlikti registrų centre.

Adreso keitimas vyksta tokia tvarka:

Pateikiama JAR-1 forma Registrų centrui su notaro parašu

Kaip žinia, JAR-1 forma, tai dokumentas kuriame yra įvardijami įmonės pagrindiniai duomenys.

Keičiant įmonės adresą, Registrų centrui turi būti pateikta nauja JAR-1 forma su atnaujintais duomenimis. Prieš pateikiant dokumentą, jį turi pasirašyti notaras.

Paruošiamas akcininkų susirinkimo protokolas

Dar vienas svarbus dokumentas norint pakeisti įmonės buveinės adresą yra visuotinio akcininkų susirinkimo protokolas.

Kaip ir bet kokiu atveju keičiant įmonės įstatus, dėl pokyčių juose turi balsuoti akcininkai. Susirinkimo metu ir yra priimamas sprendimas keisti adresą.

Gaunamas sutikimas iš patalpų savininko adresui registruoti

Neretai būna taip, jog įmonės persikelia į naujas patalpas nuomos principu. Tokiu atveju, bus reikalingas patalpų savininko sutikimas priregistruoti įmonės buveinę prie jam priklausančių patalpų.

Įmonės atstovo tapatybę patvirtinantys dokumentai

Nors visus dokumentus dėl įmonės adreso keitimo gali sutvarkyti ir jos savininkas, dažniausiai tai atlieka kuris nors įgaliotas bendrovės asmuo. Registrų centrui reikės to žmogaus tapatybę patvirtinančio dokumento.

Kokiu būdu galima pateikti prašymą ir kitus duomenis dėl adreso keitimo?

Pateikti prašymą ir kitus duomenis Registrų centrui galima dviem būdais, tiesioginiu arba elektroniniu.

  1. Tvarkant dokumentus tiesioginiu būdu, visus reikalus reikės tvarkyti tiesiogiai, t.y. Vykti pas notarą, į registrų centrą, gauti reikiamus parašus ir pan.
  2. Taip pat viską galima tvarkyti ir elektroniniu būdu. Čia visi reikalingi dokumentai gali būti pildomi elektroninėje erdvėje ir pateikiami nekeliant kojos iš namų. Į tai įeis ir susirinkimo protokolas, JAR-1 forma ir kiti svarbūs dokumentai.

Sutvarkius viską kas reikalinga, paprastai iš Registrų centro atsakymas gaunamas per 1-3 darbo dienas.

Kaip čia gali pasitarnauti verslo valdymo sistema?

Verslo valdymo sistema – tam tikra programinė įranga kurią  įmonės naudoja norėdamos supaprastinti kasdien atliekamus procesus, tarp kurių yra ir dokumentų valdymas.

Įmonės adreso keitimas ir taip reikalauja daug mūsų laiko, todėl kiekviena priemonė padedanti įvykdyti reikalingus žingsnius čia tikrai pasitarnaus.

Verslo valdymo sistema taip pat gali padėti su:

  • Sandėlio ir atsargų valdymu
  • Užsakymų pateikimu
  • Buhalterine apskaita
  • Transporto valdymu

Ir daugeliu kitu dalykų.

Jei panašus sprendimas domina ir jus, susisiekite su mūsų komanda ir mes surasime tai kas jums bus geriausia.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme tai kaip vyksta įmonės adreso keitimas. Norint tai atlikti, čia bus būtina keisti įmonės įstatus, dėl kurių pakeitimų turės balsuoti jos akcininkai.

Nors tai yra procedūra kuriai tikrai reikia skirti laiko, efektyviau tai galima padaryti turint visas pagalbines priemones, įskaitant ir verslo valdymo sistemą.