Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Sugalvoti lengvai įsimenamą, tačiau tuo pačiu metu, tikslingai jūsų verslo žinutę perteikiantį pavadinimą įmonei – kur kas sudėtingesnė užduotis nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Tiek Lietuvoje, tiek užsienyje būta nemažai atvejų, kuomet įmonei nepavyksta įsitvirtinti ir išlikti rinkoje vien dėl to, jog ji nepasižymėjo efektyviu ir vartotojams įsimintinu vardu.
Nors verslo sėkmė, žinoma, priklauso nuo žymiai daugiau faktorių, nereikėtų ignoruoti šio aspekto svarbos pradedant naują verslą, kadangi geras pavadinimas leis jums išsiskirti iš konkurentų ir padės lengviau suformuoti ryšį su potencialiu pirkėju.
Šiame straipsnyje – keletas bendrų patarimų kaip sugalvoti efektyvų įmonės pavadinimą.
Verslo pradžiai pasitarnauti gali ir mūsų ERP sistema.
Ko gero pirmas dalykas apie kurį pagalvosite spręsdami dėl pavadinimo – kaip kuo tiksliau ir paprasčiau perduoti vartotojams žinutę apie jūsų teikiamas ar parduodamas prekes.
Tiesa, toks pavadinimas kaip tarkime UAB „Tomo transportas“ nors ir aiškiai pasako įmonės veiklos šaką, verta pripažinti, nėra labai įsimintinas ir panašių įmonių užsiimančių transportu ir automobiliais, ko gero rastume šimtais.
Nebijokite būti kūrybiški, stengdamiesi pavadinimą paversti labiau išskirtiniu. Jei tokiai pačiai įmonei sugalvotume pavadinimą UAB „Automobilistas“ – toks variantas skambėtų kur kas geriau.
Taip pat vertėtų pagalvoti ir apie sinonimus ar neįprastus žodžių darinius kurie padėtų save unikalizuoti.
Kartais kūrybiškumas gali privesti ir prie ilgo ir sudėtingo pavadinimo, ypač jeigu norime inkorporuoti keletą dalykų į vieną pavadinimą. Čia vėl gi, reikėtų nepamiršti paprastumo faktoriaus.
Svarbiausias dalykas – tai, jog jūsų žinutė išliktų suprasta jūsų tikslinės auditorijos.
Jei pavadinimas reikalauja, jog jūsų kitam žmogui paaiškintumėte jo reikšmę, vadinasi jis yra netinkamas.
Norinti išsiskirti, naudoti panašų į konkurentus pavadinimą – ne pati geriausia idėja. Jei pradedate nuo nulio ir planuojate kruopščiai auginti savo prekės ženklą, svarbus bus išskirtinumas, kadangi kitaip žmones jus maišys su kita jau egzistuojančia įmone.
Prie to pačio verta paminėti ir pavadinimų kopijavimą apskritai. Per daug panašumų turinčio vardo gali apskritai nepavykti užregistruoti, kadangi „Registrų Centras“ turi labai griežtą naujos įmonės vardo įregistravimo politiką.
Rekomenduotume sugalvojus keletą pavadinimų variantų, patikrinti su jau esamais pavadinimas registre.
Jei ateityje planuojate plėstis į kitas rinkas, rinktis pavadinimą apimantį kažką labai specifiško – taip pat nebus pati geriausia idėja.
Atidarius, tarkime, automobilių iš užsienio prekybos įmonę, galbūt ateityje aktyviai imsitės jų remontu, nuoma ar kitais susijusiais darbais.
Svarbiausias dalykas – pasilikti sau kažkiek lankstumo pavadinimo atžvilgiu, tam, kad ir ateityje jis jus tinkamai reprezentuotų.
Pabaigai
Straipsnyje pateikėme keletą principų į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį galvojant apie įmonės pavadinimą.
Šis faktorius – itin svarbus žingsnis įmonės veiklos pradžioje kuris daro didelę įtaką jūsų įmonės sėkmei, todėl reikėtų rinktis gerai apgalvotą ir įsimintiną pavadinimą.