Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Internetinė reklama – vienas svarbiausių ginklų bet kokiam elektroniniam verslui šiais laikais.
Tinkamai apgalvota, vystoma ir į aktualią žmonių grupę orientuota reklamos kampanija yra itin efektyvus būdas ne tik auginti savo prekinį ženklą, tačiau atvesti daugiau lankytojų į jūsų tinklalapį ir paskatini juos įsigyti tai ką siūlote.
Žinoma, norint sukurti sėkmingą ir didelę grąžą nešančią kampaniją, svarbu tinkamai apgalvoti kertines rinkodaros strategijos dalis.
Čia bus būtina identifikuoti pagrindinę klientų bazę į kurią orientuositės, tinkamai paruošti savo reklaminių skelbimų prezentaciją ir patį turinį kurio pagalba ir sieksite atvesti lankytojus pas save.
Galiausiai, savo rinkodaros strategiją reikės tinkamai apjungti su jūsų įmonės identitetu, tam, kad jūsų siunčiama žinutė pasiektų aktualiausius jums žmones.
Šiame straipsnyje – keletas bendrų patarimų efektyviai reklaminei kampanija ir kurioms jos dalims reikėtų skirti daugiausiai dėmesio.
Tvarkyti įmonės rinkodarą gali padėti ir mūsų ERP sistema.
Vienas iš pagrindinių reklamos internete aspektų yra tai kaip ji bus vizualiai pateikiama vartotojui. Nesvarbu apie kokias prekes ar paslaugas eitų kalba, visose iš jų prezentacija – t.y. iliustracijos, spalvos, tekstas ir t.t. atliks svarbų vaidmenį.
Mūsų nuomone, efektyviausia reklaminė kampanija bus ta kurioje atsispindės minėti elementai, tačiau jie bus tinkamai unikalizuoti inkorporuojant jūsų įmonės bruožus.
Greičiausiai jau turite savo internetinę svetainę ir naudojamą logotipą – prekės ženklą, kuris atsispindi ant dokumentų, vizitinių kortelių, prekių pakuočių ir pan.
Norint tikėtis didžiausios sėkmės, neužteks vien paruošti tvarkingos ir patrauklios reklamos atsižvelgiant į jūsų rinkoje būdingus standartus. Čia bus itin svarbu ir tinkamai susieti reklamas su jūsų įmone.
Jei kaip pavyzdį paimsime IT sferą, paprastai vizualinėje tokių įmonių kalboje atsispindi profesionalumas ir paprastumas, neutralios spalvos, na ir žinoma – aiški žinutė apie tai, kaip įmonės paslaugos ar prekės gali padėti išspręsti vartotojams tam tikrą problemą.
Į standartus atkreipti dėmesį – būtina, tačiau ne ką mažiau svarbu yra pagrindinę savo reklamos mintį susieti su savo prekės ženklu.
Nors vizualinė prezentacija reklamoje yra itin svarbi, ne ką mažiau bus svarbus ir pats jos turinys.
Nesvarbu ar jūsų tikslas – auginti prekinį ženklą, atvesti daugiau potencialių klientų į svetainę ar galbūt vartotojams pateikti naują paslaugą ar produktą, efektyviausiai tai pasiekti galėsite tik tvarkingos reklamos orientuotos į jūsų tikslinę auditoriją dėka.
Svarbiausi aspektai čia bus:
Galiausiai reikėtų aptarti ir jūsų internetinę svetainę, o tiksliau – puslapių į kuriuos atvesite lankytojus reikšmę.
Visai kaip ir reklaminiuose skelbimuose, čia itin svarbus tikslingumas – aiškiai pateikta vartotojams informacija ir kertinės detalės.
Jei tarkime prekiaujate kompiuterine technika ir turite reklaminę kampaniją orientuotą į nešiojamus kompiuterius, vartotojas spaudžiantis ant reklamos tikėsis atsirasti puslapyje kuriame bus matomas jūsų nešiojamų kompiuterių asortimentas, o ne tarkime, kompiuterių aksesuarus ar kažką dar kito.
Kitas faktorius – bendras tvarka. Užtikrinkite, jog kiekviena jūsų prekė ar paslauga turi tikslų ir aiškų aprašymą kuriame atsispindės pagrindinės jos ypatybės, ar tai būtų spalva, dydis, gamintojas ir kiti panašūs faktoriai kurie bus aktualūs jūsų vartotojams.
Pagrindinė mintis čia – kaip įmanoma labiau supaprastinti jūsų vartotojo kelią.
Pabaigai
Straipsnyje pateikėme keletą pagrindinių patarimų kaip reikėtų organizuoti savo internetinės reklamos kampanijas.
Daugiausiai pasisekimo gali čia atnešti aktualūs ir tvarkingi skelbimai, susieti su jūsų prekės ženklu ir kaip įmanoma labiau supaprastinantys jūsų vartotojo kelią.