Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
PVM sąskaitos faktūros – vienas svarbiausių verslo įmonių operacinių dokumentų.
Šis įstatymo numatytas įstatas formaliai apipavidalina tam tikros šalies prekių ar paslaugų teikimą, gaunamą avansą ir kitus dalykus. Įmonei augant, didėja ir sudaromų sutarčių skaičius bei savaime, suprantama, tai kiek PVM sąskaitų faktūrų mes išrašinėsime savo klientams.
Tiesa, tokie darbai neretai atima svarbų mūsų kasdienį laiką, kurį galėtume skirti kur kas svarbesniems verslo reikalams. Verslo valdymo sistema gali tapti ta priemone, kurios pagalba jums pavyks optimizuoti visų savo įmonės dokumentų tvarkymą, tačiau prieš tai reikėtų aptarti tai kas yra PVM sąskaitos faktūros bei jų ypatybės.
Kaip minėta prieš tai, PVM sąskaita-faktūra yra tam tikras dokumentas kurio pagrindu yra įforminamas prekių arba paslaugų teikimas bei finansinio avanso gavimo už jas. Verta pabrėžti, jog šios sąlygos galioja tik tuo atveju jeigu nuo finansinio avanso yra skaičiuojamas PVM mokestis.
Tik turėdama šį formalų dokumentą, atitinkama šalis turės teisę susigrąžinti ar atskaityti sumokėtą PVM mokestį, jeigu perkamos prekės ar paslaugos yra susijusios su jos veikla ir joms yra taikomas PVM mokestis.
Šį dokumentą privalo išrašyti arba ta šalis kuri parduoda prekes ar paslaugas savo pirkėjui arba užtikrinti, jog pats pirkėjas pardavėjo vardu tinkamai išrašys PVM sąskaitą-faktūrą.
Sąskaitą faktūrą galima išrašyti CRM sistemoje.
Kaip žinia, šiuolaikinės technologijos daugumą dokumentų leidžia tiesiog pakeisti juos elektroniniu variantu. Ne išimtis yra ir PVM sąskaitos-faktūros. Jame, kaip ir tradiciniame dokumento variante privalo būti nurodyti atitinkami abiejų sutarties šalių rekvizitai ir kitos ypatybės.
Ji gali būti pateikiama bet kokiu elektroniniu formatu (PDF ar Word formato dokumentais) bei atsiunčiama šaliai elektroniniu paštu arba suteikiame prieiga parsisiųsti dokumentą internetu. Kaip kalbėjome prieš tai, tokių ir kitų panašių dokumentų tvarkymas, ypač esant tokiu atveju kuomet įmonės darbo mąstai didėja, gali tapti kur kas kėblesnis.
Dėl šios priežasties, toks dalykas kaip verslo valdymo sistema gali itin pasitarnauti. Jos principas – itin paprastas, padėti įmonės valdyti skirtingus savo veiklos principus.
Tai gali būti tokie dalykai kaip sutarčių su klientais pasirašymas, tinkamo bendravimo palaikymas, darbų savo komandai paskirtymas ir t.t. Prie to pačio priskiriant ir PVM sąskaitų-faktūrų valdymą ir įmonė turi puikų pagalbininką savo kasdienei veiklai.
Pabaigai
Straipsnyje trumpai aptarėme PVM sąskaitas-faktūras, jų pagrindinius principus ir kaip toks dalykas kaip verslo valdymo sistema gali padėti jas valdant. Norint tinkamai integruoti tokį funkcionalumą į savo įmonės kasdienę veiklą, tereikia kreiptis į kompetentingus specialistus, galinčius padėti tai padaryti. Jei to ieškote ir jūs, kreipkitės į mūsų komandą ir mes padėsime rasti optimalų sprendimą.