Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Didžiulė internetinės reklamos svarba šiuolaikiniam verslui – neabejotina. Vis daugiau žmonių ieškant jiems aktualios informacijos, norimų prekių ar paslaugų internete, verslas, privalo sekti klientams iš paskos ir pasirūpinti tinkamu savo matomumu.
Žinoma, sukurti ir paleisti paprastą reklaminį skelbimą Google, ar Facebook tinkle nėra sudėtinga, tačiau siekiant rinkodaros strategijos kuri verslui galėtų atnešti maksimalią naudą, neabejotinai bus reikalinga patyrusi reklamos agentūra išmananti visus internetinės reklamos niuansus.
Tiesa, išsirinkti patikimus specialistus nėra taip paprasta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Kiekviena komanda save reklamuos kaip pačią geriausią ir patikimiausią, nors jų atliekamas darbas nebūtinai bus toks kuris atitiks kliento lūkesčius.
Šiame straipsnyje keletas paprastų patarimų kaip išsirinkti reklamos agentūrą savo įmonei kuri puikiai išmano savo darbą.
Įmonės komerciniams tikslams gali padėti ir mūsų ERP verslo valdymo sistema.
Nesvarbu ar esate autoservisas norintis sulaukti daugiau klientų užklausų atėjusių iš Google paieškos ar kosmetikos priemonėmis prekiaujanti e-parduotuvė norint atkreipti Instagram vartotojų dėmesį, natūralu, jog užsisakę reklamos kūrimo ir administravimo paslaugas norėsite periodiškai gauti informacijos apie tai kaip sekasi ir kokių rezultatų agentūrai su kuria dirbate pavyko pasiekti.
Dar prieš sutariant dėl šių paslaugų, siūlytume tiksliai išsiaiškinti kokiu būdu vyks tarpusavio komunikacija, kaip dažnai vyks rezultatų aptarimas ir t.t.
Jei tarkime reklamuositės Google tinkle, agentūra turėtų bent jau suteikti prieigą prie jūsų Google Ads ar Google Analytics paskyrų kur patys galėtumėte matyti kaip sekasi reklaminėms kampanijoms, stebėti vartotojų atliekamus veiksmus ir pan.
Geras ženklas – jeigu pati agentūra aiškiai išdėsto šiuos dalykus, reguliariai siunčia rezultatų ataskaitas ar numato laiką aptarti pasiekimus gyvai. Tikėtina, jog tokiu atveju susidūrėte su tikrai skaidria, puikiai savo darbą išmanančia įmone.
Žinoma, jeigu agentūra vengia aptarti reklamos išlaidas ar pasiektus rezultatus, nepagrindžia kodėl ėmėsi vienų ar kitų veiksmų vystant kampaniją, tokios agentūros reikėtų vengti.
Neturint daug patirties dirbant su internetine reklama, įvertinti įmonės kompetenciją iš techninės pusės bus sudėtinga, tačiau yra keletas bendrų bruožų kurie tikrai parodys ar bendraujate su kompetentingais specialistais.
Jeigu agentūra su kuria bendraujate užduoda logiškus klausimus apie jūsų verslą, nuoširdžiai domisi teikiamomis paslaugomis ar parduodamais produktais, jų unikaliais bruožais – tai jau yra geras ženklas. Ši informacija bus būtina norint atrinkti tinkamus raktažodžius, sukurti patrauklius tekstus ir apskritai reklaminės kampanijos strategiją.
Tuo pačiu ir patys užduokite jums rūpimus klausimus. Jei sulaukiate konkrečių, pagrįstų atsakymų, dėl ko reikėtų elgtis vienaip, o ne kitaip vystant jūsų reklamos strategiją, tai taip pat bus ženklas, jog dirbate su kompetentingais specialistais.
Vėl gi, tokiu atveju, jei su jumis dirbantis specialistas nieko konkretaus nepasako, ar beveik nesidomi jūsų verslu, tuomet reikėtų ieškoti kitos agentūros.
Nors vis dažniau internete pasitaiko netikrų atsiliepimų, mūsų nuomone, žmonių įvertinimai vis tiek gali būti geras indikatorius apie įmonę jeigu žinome kaip atskirti tikruosius.
Greičiausiai ir patys esate kažkada susidūrę su situacija, kuomet užėjus į tam tikros įmonės svetainę, atsiliepimų sekcijoje įtartinai vyrauja vien teigiami atsiliepimai apie bendrovės darbą. Sukurti patikimumo iliuziją netikrų atsiliepimų pagalba, deja yra vis labiau populiarėjantis dalykas.
Mūsų patarimas – remtis tik trečiųjų šaltinių – Facebook, Google ir t.t. paliktomis žmonių nuomonėmis kurių padirbti – praktiškai neįmanoma. Tokie atsiliepimai būtų arčiausiai tiesos.
Jei turite laiko, taip pat patikrinkite ar atsiliepimą palikęs žmogus ar įmonė išties egzistuoja, tuomet abejonių tikrai neliks.
Pabaigai
Pateikėme 3 dalykus kurie mūsų nuomone yra svarbiausi renkantis reklamos įmonę.
Svarbiausi dalykai čia bus – tinkamai įvertinti įmonės kompetenciją ir skaidrumą bei atkreipti dėmesį į žmonių nuomones internete.
Kadangi nuo šios bendrovės priklausys kaip sėkmingai jūs pasieksite savo komercinius tikslus, sprendimą reikėtų priimti atsakingai.