Contour Enterprise
Meniu
VERSLO VALDYMO SISTEMA
STAMBIOMS IR VIDUTINĖMS ĮMONĖMS
Efektyvi vidinė komunikacija – vienas iš svarbiausių faktorių užtikrinančių sėkmingą įmonės veiklą.
Nesvarbu ar kalba eitų apie mažą, neseniai veikti pradėjusį verslą ar jau kurį laiką augančią bendrovę, tinkamas bendravimas tarpusavyje užtikrina, jog svarbiausia informacija visuomet pasiekia tuos žmones kuriuos ji turi pasiekti.
Kaip teigia komunikacijos ekspertai, tinkamus bendravimo įpročius įmonėje yra svarbu vystyti nuo pat įmonės veiklos pradžios. Tokiu būdu, net ir verslui užaugus iki didelės bendrovės, efektyvaus bendravimo sistema ir toliau išliks.
Šiame straipsnyje – plačiau apie tai kas yra vidinė komunikacija apskritai ir pagrindinius tikslus kuriuos ji įmonėje padeda pasiekti.
Efektyvesnę įmonės vidaus komunikaciją gali padėti užtikrinti ir mūsų ERP sistema bei joje esantys moduliai.
Paprastai tariant, vidinė komunikacija – tai keitimasis aktualia informacija įmonės viduje nuo aukščiausių jos sluoksnių (vadovybės) iki apačios (darbuotojų).
Įsivaizduokite situaciją, kuomet bendrovė turi planų naujai savo paslaugų ar produktų marketingo strategijai su tikslu padidinti pardavimus. Aptarti visus to niuansus ir ją parengti susirinks pagrindinė įmonės vadovovybė šiais klausimais: rinkodaros vadovas, regiono vadovas, pardavimų skyriaus atstovai, galbūt, net akcininkai.
Jų pagrindinis tikslas bus ne tik rasti geriausią sprendimą strategijos atžvilgiu, tačiau kartu paruošti konkretų darbų planą, susisteminti svarbiausią informaciją darbuotojams kurie tą darbą atliks. Tik tokiu būdu galima užtikrinti, jog darbai atliekami efektyviai ir laiku, nekils jokių nesklandumų ar neaiškumų.
Tačiau vidinė komunikacija yra svarbi ne vien dėl efektyvaus informacijos perdavimo. Plačiau apie tai kokius tikslus gali padėti pasiekti gera tarpusavio komunikacija įmonėje – sekančioje sekcijoje.
Efektyvi vidinė komunikacija įmonėje gali pasitarnauti įvairiais būdais.
Pagrindiniai iš jų yra:
Komunikacija įmonės viduje gali padėti pasiekti ir kitų tikslų, tačiau jie jau priklausys nuo pačios įmonės individualiai.
Pabaigai
Straipsnyje aptarėme vidinės komunikacijos įmonėje svarbą ir tai kokius pagrindinius tikslus ji padeda įgyvendinti. Stiprus bendravimas padeda kurti tinkamą atmosferą, kelią darbuotojų moralę ir apskritai padeda užtikrinti vykdomos veiklos efektyvumą.
Nereikėtų pamiršti, jog bendravimas turėtų būti tinkamas visais įmonės lygmenimis, tuomet galėsite užtikrinti, visų jūsų bendrovės tikslų pasiekimą.